Takaisin

Telia TV sovelluksen ongelmatilanteet

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille. Näytä yritysasiakkaiden ohje.
Miksi laitteeni ei näytä heti parasta kuvanlaatua?

Telia TV -sovellus saattaa näyttää aluksi epätarkkaa kuvaa. Tällä varmistetaan, että yhteys videopalvelimeen toimii ja saatavilla on riittävästi kaistaa videotoistoa varten.

Jos edellä mainitut seikat ovat kunnossa, kuvan tarkkuus paranee asteittain saavuttaen muutamassa sekunnissa parhaan saatavilla olevan kuvanlaadun. Kulloinkin saatavilla oleva kaista määrittää, minkä laatuista kuvaa voidaan parhaimmillaan näyttää.

Mitä teen, jos palvelu ei toimi?

Tarkista ajankohtaiset häiriötiedotteet. Jos tiedotteiden mukaan käynnissä ei ole suurempaa häiriötä, kokeile tehdä näin:

  1. Kirjaudu ulos palvelusta ja takaisin sisään.
  2. Käynnistä käyttämäsi laite uudelleen.
  3. Tarkista nettiyhteyden toimivuus ja riittävä nopeus (min. 6 Mbit/s)

Tarkista myös, että olet aktivoinut Telia TV -käyttäjätilisi sekä syöttänyt käyttäjätunnuksen ja salasanan palveluun. Jos et näe jotain Telia TV -palvelun sisältöä, tarkista Minun Teliaan kirjautumalla (valitse "Käytössäsi nyt"), että sinulla on katseluun oikeuttava kanavapaketti.

Jos häiriö jatkuu, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
 

Lisää samasta aiheesta

HD- ja UHD-kanavien katsominen kaapelikortilla

Telia TV sovelluksen käyttö

Ohjelmien tallentaminen Tallennuspalvelulla

Telia TV digiboksin kaukosäädin

Unohtunut käyttäjätunnus tai salasana

Telia TV digiboksin ongelmatilanteet

Kaapeli-TV:n ongelmatilanteet

Unohtunut PIN-koodi

Digiboksin usein kysytyt kysymykset

Ota yhteyttä

Telia Helppi

 0600 10 100

2,25 €/min + pvm, jonotusajalta mpm/pvm

Helppi auttaa esimerkiksi laitteiden käyttöönotossa, asentamisessa ja päivittämisessä puhelimitse tai paikan päällä.

Jos tekniikka temppuilee, asia ratkeaa usein nopeasti soittamalla Helpin puhelintukeen. Etätuen avulla ratkomme ongelmat ja opastamme sinua kuin olisimme vieressäsi.

Lue lisää Helpistä

Varaa soittoaika

Ma–pe 8–20, la 9–16.30.
 

Chat

Chat-asiakaspalvelumme on palveluksessasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.

Kirjaudu

Chat auttaa häiriöilmoituksissa ma–pe 8.00–20.30 ja la–su 9.00–19.30.
 

Telia somessa

Asiakaspalvelutiimimme tavoitat Facebookissa ja Twitterissä.
 
 Telia Facebookissa
 Telia Twitterissä

 

Muista myös Telia Yhteisö, joka on keskustelupaikka asiakkaillemme ja muille digistä kiinnostuneille.

Yhteisöön

Facebookissa ja Twitterissä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.
Facebookissa vastaamme yksityisviesteihin 24/7.