Uudistuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelun toimintoihin 5.10.2022 alkaen
Uudistamme palvelunhallintaamme entistä asiakasystävällisempään suuntaan asiakkaidemme toiveiden mukaisesti. Osana tätä muutosmatkaa julkaisemme säännöllisesti uudistuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Seuraavat uudistukset on julkaistu 5.10.2022.
Mikä kaikki muuttuu?
Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelun näkymä muuttuu selkeämmäksi ja helppokäyttöisemmäksi. Näet heti työpöydälläsi kaikista tärkeimmät asiat, jotka vaativat huomiotasi. Voit myös hakea helposti PUK-koodit suoraan työpöydältä.
Palvelupyyntöjen ja vikailmoituksien läpinäkyvyyttä on parannettu. Voit jatkossa seurata helpommin vikailmoitusten statusta. 5.10. alkaen näet työpöydälläsi kolme uutta osiota:
• Palvelupyynnöt
• Vikailmoitukset
• Palvelupyynnöt (arkisto)
Löydät osiot valikosta tai työpöydältä kohdasta Ota yhteyttä Teliaan.
Kaikki uudet palvelupyynnöt tehdään välilehdellä Palvelupyynnöt. Ennen 5.10. tekemäsi palvelupyynnöt löytyvät välilehdeltä Palvelupyynnöt (arkisto). Kun pyyntö on loppuun käsitelty ja suljettu, se jää arkistoon näkyviin. Jos et löydä etsimääsi palvelupyyntöä, katsothan Palvelupyynnöt (arkisto) -välilehden.
Uudet vikailmoitukset tehdään välilehdeltä Vikailmoitukset. Täältä löydät myös ennen 5.10. tekemäsi vikailmoitukset ja voit vastata niihin.
Ohjeet asiointipalvelun käyttöön löydät asiakastuesta.
Onhan sinulla jo vahva tunnistautuminen käytössäsi? Jos ei, suosittelemme ottamaan sen käyttöön omassa profiilissasi. Näin pääset kirjautumaan palveluun turvallisesti mobiilivarmenteella tai pankkitunnuksilla. Katso ohje.
Haluamme kehittää Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelua yhdessä paremmaksi. Voit antaa meille helposti palautetta suoraan palvelussa kohdasta Palautekysely. Pahoittelemme siirtymävaiheen aiheuttamia mahdollisia epäselvyyksiä. Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena asiointipalveluun.
Pidämme sinut ajan tasalla tulevista muutoksista.