Palvelukohtaiset rekisteriotteet

Voit tilata rekisteriotteen henkilötiedoistasi alla luetelluista palveluista lähettämällä tarkastuspyynnön sähköpostilla tai ottamalla yhteyden asiakaspalveluumme. Kerro sähköpostissa yhteystietosi ja tarvittava yksilöintitieto. Ethän lähetä meille henkilötunnustasi sähköpostissa.

Tarkemmat ohjeet löydät alta:

Laitehuolto privacy-laitehuolto@teliacompany.com


Yksilöi mihin huoltonumeroon pyyntösi liittyy. Jos et tiedä huoltonumeroa, kerro mistä laitteesta ja viasta oli kyse ja mitä kautta toimitit laitteen huoltoon.

Laitekauppa
Mikäli olet tilannut laitekaupasta (osoite: www.telia.fi/kauppa/) tuotteita 16.11.2020 tai sen jälkeen.

verkkokauppa@telia.fi

Yksilöi mihin tilaukseen pyyntösi liittyy ja lähetä se tilaukseesi liittyvästä sähköpostista.

Telia Helppi

teliahelppi-privacy@teliacompany.com

Kerro nimesi ja osoitteesi. Voit myös yksilöidä mihin vikatilanteeseen pyyntösi liittyy.

Telia Hiomo

telia-yhteiso@telia.fi tai Telia Yhteisössä yksityisviestillä käyttäjälle @Yhteisötiimi Lähetä sähköpostiviesti osoitteesta, jota käytit kun rekisteröidyit Yhteisöön ja Hiomoon. Yksilöi mitä Yhteisön käyttäjätunnusta pyyntösi koskee. Tai, lähetä yksityisviesti Yhteisön käyttäjätunnuksellasi.

Telia Tili (yritysasiakkaille)

telia-tili@teliacompany.com Lähetä pyyntö siitä sähköpostista, jolla olet rekisteröitynyt Telia Tiliin.

Telia Yhteisö

  Löydät viestihistoriasi omalla käyttäjätunnuksellasi Telia Yhteisön sivuilta.

Telia-tunnus

  Jos sinulla on Telia-tunnus, löydät sinulle Viestintäkeskukseen lähetetyn sisällön Minun Teliasta.