Voit tilata Yhteys Multi -palvelun, jos yrityksesi on antanut sinulle oikeuden tilata maksullisia lisäpalveluita tai jos yritykselläsi ja sinulla on käytössä Oma lasku -palvelu. Jos et ole varma asiasta, ole yhteydessä yrityksesi liittymäasioita hoitavaan henkilöön. Palvelun käyttöönoton yhteydessä laitteellesi asennetaan eSIM eli sähköinen SIM-kortti.
Huom! Mobiiliyhteyden älykelloon luova Yhteys Multi -palvelu ei toimi tiettyjen Telian yrityspalveluiden kanssa. Jos puhelimessa olevalla pääliittymällä on käytössä jokin näistä palveluista, ei älykellolle voi aktivoida mobiiliyhteyttä eSIMin ja Yhteys Multi -palvelun avulla. Älykellon kaikki muut ominaisuudet ovat kuitenkin käytettävissä. Kello voidaan liittää matkapuhelimeen Bluetooth-yhteydellä, jolloin verkkopalveluita eli nettiä, viestejä ja puhetta voi käyttää puhelimen mobiililiittymän kautta.
Voit tarkistaa onko kellon käyttöönotto mahdollista puhelimesi nykyisellä liittymällä lähettämällä veloituksetta viesti INFO KELLO numeroon 15400.