Puhelimella ei voi soittaa – mikä neuvoksi?

Toimi näin, jos puhelimella soittaminen ei onnistu.
Tämä ohje on yritysasiakkaille. Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje.

Löydät alta ohjeet tilanteeseen, jossa puhelimella soittaminen ei onnistu. Toimi sen mukaan, minkä seuraavista virheilmoituksista kuulet yrittäessäsi soittaa.

Jos saat jatkuvasti Verkko varattu- tai Ei yhteyttä verkkoon -ilmoituksen, siirry alla oleviin ohjeisiin

Vika- ja häiriöilmoitukset

Tarkistathan myös ilmoitukset ajankohtaisista vika- ja häiriötilanteista.  Siirry Vika ja häiriöilmoituksiin

Ajankohtaisista häiriötiedotteista voit halutessasi tilata ilmoituksen puhelimeesi. Silloin saat tiedon, kun ongelma on ratkaistu ja häiriötiedote suljetaan. 

Tee näin, jos puhelimella soittaminen ei onnistu
  1. Käynnistä puhelin uudelleen.
  2. Jos uudelleenkäynnistys ei auttanut, tarkista verkon häiriötiedotteista, onko alueellasi akuutti häiriötilanne.
  3. Kokeile SIM-korttia toisessa puhelimessa, jotta selviää onko ongelma liittymässä vai puhelimessa. Tarkista myös maksamattomat laskut Yritysportaalista tai ota yhteyttä yrityksesi pääkäyttäjään, joka tarkistaa asian.
  4. Tee tarvittaessa vikailmoitus asiointipalvelussa tai soittamalla

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Soita asiakaspalveluun

Varaa maksuton soittoaika

Palvelemme numerossa kaikkia Telian asiakkaita ja Telia Inmics-Nebulan PK-asiakkaita.


  0200 20 300

(94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)
Arkisin 8–16
 

Palvelemme numerossa Telia Inmics-Nebulan suuryritysasiakkaita.

 060 016 171

(mpm/pvm)
Arkisin 9–15

 

Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.

Vikailmoitukset 24/7
 

Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja

Yrityspalvelut

Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
 

Kirjaudu ja hallinnoi

Luo käyttäjätunnus


Työsuhdeliittymä

Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.

Kirjaudu ja hallinnoi


Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle

24/7
 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan