Takaisin

Puhelimella ei voi soittaa – mikä neuvoksi?

Toimi näin, jos puhelimella soittaminen ei onnistu.
Tämä ohje on yritysasiakkaille. Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje.

Toimi sen mukaan, minkä seuraavista virheilmoituksista kuulet yrittäessäsi soittaa.

  • Verkko varattu Verkko on hetkellisesti ruuhkautunut, yritä soittaa uudelleen hetken kuluttua.
  • Ei yhteyttä verkkoon Sammuta puhelimesta virta ja käynnistä se uudelleen.
  • Tästä numerosta ei voi soittaa valitsemaasi numeroon Numeroon soittaminen on estetty. Yrityksenne pääkäyttäjä voi muokata liittymän käytön rajoituksia Yritysportaalissa.

Jos saat jatkuvasti Verkko varattu- tai Ei yhteyttä verkkoon -ilmoituksen, jatka alla oleviin ohjeisiin.

Tee näin, jos puhelimella soittaminen ei onnistu
  1. Käynnistä puhelin uudelleen.
  2. Jos uudelleenkäynnistys ei auttanut, tarkista verkon häiriötiedotteista, onko alueellasi akuutti häiriötilanne.
  3. Kokeile SIM-korttia toisessa puhelimessa, jotta selviää onko ongelma liittymässä vai puhelimessa. Tarkista myös maksamattomat laskut Yritysportaalista tai ota yhteyttä yrityksesi pääkäyttäjään, joka tarkistaa asian.
  4. Ota yhteyttä tekniseen yritysasiakaspalveluun tai asiakaspalveluumme sivun reunasta löytyvän chatin kautta. Voit myös kirjata vikailmoituksen Yritysportaalissa.
Lisää samasta aiheesta

Saapuvat puhelut eivät tule perille - mitä tehdä?

PUK-koodi

Liittymän käytön rajoittaminen ja estot

SIM-kortin aktivointi

SIM-kortin käyttöönotto

E-SIMin käyttöönotto puhelimeen

MMS-viestien katsominen

VoLTE- ja WiFi-puhelut

Tee vikailmoitus

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

PK-yritykset

 020 355 800

(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)


Suuryritykset

 020 693 693

(mpm/pvm)


Etkö ehdi juuri nyt hoitamaan asiaasi?

Varaa soittoaika
Lähetä viesti

 

Ma–pe 8–17 | Vikailmoitukset 24/7
 

Kirjaudu

Yritysportaali

Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Yritysportaalissa. 

Kirjaudu


Minun Telia

Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.

Kirjaudu


Lataa sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle
 

Chat

Chatissa asiantuntijamme auttavat sinua nopeasti ongelmatilanteissa ja vastaavat kysymyksiisi. 

Avaa chat >

Arkisin 8-17
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen liittymä- ja laitetilaukset pitää toistaiseksi tehdä erikseen. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Tilaa laitteet
Tilaa liittymät

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen laitevalikoimamme on tilattavissa toistaiseksi eri kaupasta kuin liittymämme. Siirry ostoksille haluamaasi kauppaan.

Tilaa laitteet
Tilaa liittymät