Käyttäjätietojen muutos

Muuta liittymän käyttäjän tietoja Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
Tämä ohje on yritysasiakkaille. Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje.

Pääkäyttäjänä voit muokata liittymien käyttäjätietoja Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa. 

  1. Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Kirjaudu
  2. Valitse Hallinnoi liittymiä ja laitteita kohdasta Matkapuhelinliittymät.
  3. Etsi haluamasi liittymä ja valitse kolmen pisteen takaa Muuta käyttäjätietoja.
  4. Valitse ylhäältä Käyttäjän nimen alta Muuta käyttäjätietoja. 
  5. Syötä uudet käyttäjätiedot niille varattuihin kenttiin.
  6. Valitse joko Siirrä liittymät uudelle käyttäjälle tai Muuta vain käyttäjän nimitietoja ja paina Vahvista.

Työsuhdeliittymän käyttäjänä voit tehdä muutoksia käyttäjätietoihisi Minun Teliassa.

Yrityksen omistaman liittymän käyttäjätiedot numeropalvelussa

Pääkäyttäjänä voit muuttaa liittymän numeropalveluista saatavia tietoja Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.

  1. Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Kirjaudu
  2. Valitse ylävalikosta Liittymät ja laitteet ja sieltä Matkapuhelinliittymät ja mobiililaajakaistat.
  3. Etsi ja valitse haluamasi liittymä ja valitse Muokkaa liittymää ja sen jälkeen paina Muuta käyttäjätietoja.
  4. Selaa työpöydältä kohta Käyttäjätiedot ja valitse laatikon yläreunasta Muokkaa.
  5. Valitse kohdasta Tiedot numeropalvelussa sopiva vaihtoehto ja Tallenna. 
Työsuhdeliittymän käyttäjätietojen päivittäminen Minun Teliassa

Voit muokata työsuhdeliittymäsi käyttäjätietoja yrityksen antamien oikeuksien puitteissa. Käänny tarvittaessa yrityksen vastuuhenkilön puoleen. 

  1. Kirjaudu sisään Minun Teliaan. Kirjaudu
  2. Valitse Liittymäni ja palveluni -sivulta se liittymä, jonka tietoja haluat muokata.
  3. Valitse ylhäältä Omat tietosi.
  4. Muokkaa käyttäjätietoja valitsemalla Muokkaa.
  5. Täytä tiedot ja tallenna. 
  6. Jos sinulla on oikeus muuttaa numeropalvelutietoja valitse Tiedot numeropalvelussa -otsikon alta Muokkaa ja tee sitten halutut muutokset.

Muutokset päivittyvät 1–5 arkipäivän kuluessa numeropalveluun riippuen palveluntarjoajasta.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Varaa soittoaikaAvaa chat


Asiakaspalvelu

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
(94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)


Käyttötuki

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm (alv. 24 %))
Tutustu

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille
 

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut
 

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan