Päivitämme tällä hetkellä ohjeitamme vastaamaan uutta asiointipalveluamme. Asiakastuen ohjeistukset saattavat hetken erota uudesta Minun Telia Yrityksille -työpöytänäkymästä.
Puheluerittelystä käy ilmi liittymästä ulospäin tehdyt tapahtumat; laskutettavan tapahtuman päivämäärä, kellonaika, käytetty numero tai yhteysosoite, tapahtuman kesto tai siirretty datamäärä sekä veroton hinta.
Vinkki! Puheluerittely on eri asia kuin raportti. Ne saat joko Raportointipalvelusta tai kertaluontoisina raportteina.
Puheluerittelyn kolme viimeistä numeroa on peitetty puhelinnumeroista tietosuojasyistä. Täydellisessä puheluerittelyssä nekin näkyvät. Siitä veloitetaan yritysasiakkaiden palveluhinnaston mukaisesti.
Huom! Puheluerittelyssä näkyy erittely kaikista laskulla olevista liittymistä.
Käsittelemme tilauksen ja toimitamme erittelyn asiointipalveluun. Erittely tulee käsittelyn jälkeen palveluun näkyviin noin vuorokauden sisällä, ja se löytyy Laskutus-osiosta klikkaamalla kyseisen laskun numeroa. Puheluerittely-linkki löytyy Laskutus-osion alta sivun oikeasta laidasta.
Puheluerittely toimitetaan käyttäjän valitsemaan sähköpostiosoitteen tai postiosoitteeseen.
Voit seurata kuluvan laskutuskauden tapahtumia asiointipalvelun saldotiedoista.
Voit myös ottaa yhteyttä
kirjautuneena chatissa, tai
soittamalla yritysasiakaspalveluun
Huomaathan, että veloitamme asiakaspalvelun tekemistä toimenpiteistä yritysasiakkaiden palveluhinnaston mukaisesti.
Laskutustietojen muuttaminen
Laskutuksen raportointipalvelu
Kertaluonteiset raportit
Mistä löydän laskuni?
Asiakaspalvelu ja käyttötuki
Varaa soittoaika Avaa chat
0200 20 300 Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7) (94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)
0600 16 171 Arkisin 9–15 (mpm/pvm) Numero yhdistyy 1.6. yleiseen Telian yritysasiakaspalvelunumeroon 0200 20300
0600 15 500 Ma–pe 8–20, la 9–16:30 (2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm (alv. 24 %)) Tutustu
Minun Telia Yrityksille
Kirjaudu Rekisteröidy
Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja sekä tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia.
Asiointipalvelussa voit myös lähettää meille viestin tai vikailmoituksen, sekä keskustella chatissa asiantuntijamme kanssa arkisin klo 8–16.
Tutustu asiointipalveluun
Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla. Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä. Kirjaudu ja lähetä viesti
Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää
Yritysmyynti
Varaa soittoaika Jätä yhteydenottopyyntö
Asiantunteva apu yrityksesi laitteiden ja palveluiden hankintaan.
Tutustu yritysmyyjiin
Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat kätevästi karttanäkymässä.
Löydä lähin Telia Kaupan yrityspiste
0200 20 300 Arkisin 8–16 (94 snt/puhelu + 54 snt/alkava min, alv 0 % +mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)
Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.
Laitteet ja liittymät Muut yritystuotteet
Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.
Siirry kauppaan