Päivitämme tällä hetkellä ohjeitamme vastaamaan uutta asiointipalveluamme. Asiakastuen ohjeistukset saattavat hetken erota uudesta Minun Telia Yrityksille -työpöytänäkymästä.

Laskutuksen raportointipalvelu

Tämä ohje on yritysasiakkaille.

Raportointipalvelu tarjoaa helppokäyttöisen ja muokattavan raportointinäkymän yrityksellesi. Saat kokonaisnäkymän siitä, miten yrityksessäsi käytetään Telian palveluita sekä mitä laskuja ja kustannuksia ne aiheuttavat. Voit tarkastella esimerkiksi yksittäisen kustannuspaikan, käyttäjän tai tytäryhtiön tietoja.

Raporteista on apua myös budjetoinnissa: voit tehdä kausikohtaista vertailua, ennustaa paremmin tulevaa trendien ja laskutushistorian pohjalta sekä kohdistaa kustannuksia kannattavammin.

Tutustu myös laskutusraportoinnin hinnastoon.

Vinkki! Jos haluat erittelyn soitetuista puheluista ja lähetetyistä teksti- tai multimediaviesteistä, katso puheluerittelyn tilausohje.

Raportointipalvelun raportit

Raportointipalvelusta voit ostaa seuraavat raportit jatkuvaan käyttöön.

Matkapuhelinlaskutuksen raportointi

Tarkastele laskutuksen kehitystä visuaalisesti ja vaikuta itse raportin sisältöön ja ulkomuotoon. Seuraa esimerkiksi kokonaislaskutusta sekä volyymitietoja, kansainvälistä käyttöä ja erityishinnoiteltuja palveluita.
 
Kiinteän puheen laskutusraportointi


Seuraa kiinteän puheen käyttöä ja laskutusta. Voit ajaa raportteja viimeisten 24 kuukauden ajalta. Uudet laskutustiedot päivitetään järjestelmään aina laskutusajon jälkeen.
 
Tietoliikennepalveluiden laskutusraportointi

Seuraa tietoliikenteen käyttöä ja laskutusta. Voit ajaa raportteja viimeisten 24 kuukauden ajalta. Uudet laskutustiedot päivitetään järjestelmään aina laskutusajon jälkeen.

Jos raportointitarpeesi on kertaluontoinen, voit käyttää vakioraporttia.

Ota Raportointipalvelu käyttöön

Raportointipalvelu on käytettävissä Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelun kautta kuukausimaksua vastaan. Palvelun käyttöönotto edellyttää siis palvelun pääkäyttäjäoikeuksia. Yrityksenne pääkäyttäjä voi hallinnoida Raportointipalvelun käyttäjiä.

Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tilaamaan Raportointipalvelu. Voit tilata sen myös asiakaspalvelun tai yritysmyynnin kautta.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Soita asiakaspalveluun

PK-yritykset

 020 355 800

(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)


Suuryritykset

 020 693 693

(mpm/pvm)

 

Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.


Etkö ehdi juuri nyt hoitamaan asiaasi?

Varaa soittoaika

 

Arkisin 8–16 | Vikailmoitukset 24/7
 

Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja

Yrityspalvelut

Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.

Kirjaudu ja hallinnoi


Työsuhdeliittymä

Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.

Kirjaudu ja hallinnoi


Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle

24/7
 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti

 

Ilman kirjautumista

Voit myös lähettää viestin yleisellä lomakkeella, jolloin otamme sinuun yhteyttä tarvittaessa.
Lähetä viesti lomakkeella

 

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan