Takaisin

Laskutuksen raportointipalvelu

Tämä ohje on yritysasiakkaille.

Raportointipalvelu tarjoaa helppokäyttöisen ja muokattavan raportointinäkymän yrityksellesi. Saat kokonaisnäkymän siitä, miten yrityksessäsi käytetään Telian palveluita sekä mitä laskuja ja kustannuksia ne aiheuttavat. Voit tarkastella esimerkiksi yksittäisen kustannuspaikan, käyttäjän tai tytäryhtiön tietoja.

Raporteista on apua myös budjetoinnissa: voit tehdä kausikohtaista vertailua, ennustaa paremmin tulevaa trendien ja laskutushistorian pohjalta sekä kohdistaa kustannuksia kannattavammin.

Tutustu myös laskutusraportoinnin hinnastoon.

Vinkki! Jos haluat erittelyn soitetuista puheluista ja lähetetyistä teksti- tai multimediaviesteistä, katso puheluerittelyn tilausohje.

Raportointipalvelun raportit

Raportointipalvelusta voit ostaa seuraavat raportit jatkuvaan käyttöön.

Matkapuhelinlaskutuksen raportointi

Tarkastele laskutuksen kehitystä visuaalisesti ja vaikuta itse raportin sisältöön ja ulkomuotoon. Seuraa esimerkiksi kokonaislaskutusta sekä volyymitietoja, kansainvälistä käyttöä ja erityishinnoiteltuja palveluita.
 
Kiinteän puheen laskutusraportointi


Seuraa kiinteän puheen käyttöä ja laskutusta. Voit ajaa raportteja viimeisten 24 kuukauden ajalta. Uudet laskutustiedot päivitetään järjestelmään aina laskutusajon jälkeen.
 
Tietoliikennepalveluiden laskutusraportointi

Seuraa tietoliikenteen käyttöä ja laskutusta. Voit ajaa raportteja viimeisten 24 kuukauden ajalta. Uudet laskutustiedot päivitetään järjestelmään aina laskutusajon jälkeen.

Jos raportointitarpeesi on kertaluontoinen, voit käyttää vakioraporttia.

Ota Raportointipalvelu käyttöön

Raportointipalvelu on käytettävissä Yritysportaalin kautta kuukausimaksua vastaan. Palvelun käyttöönotto edellyttää siis Yritysportaalin pääkäyttäjäoikeuksia. Yrityksenne pääkäyttäjä voi hallinnoida Raportointipalvelun käyttäjiä.

Kirjaudu Yritysportaaliin tilaamaan Raportointipalvelu. Voit tilata sen myös asiakaspalvelun tai yritysmyynnin kautta.

Lisää samasta aiheesta

Laskutustietojen muutos

Laskujen tiedot ja laskukopio

Puheluerittely

Kertaluontoiset raportit

Laskutusraportoinnin hinnasto

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

PK-yritykset

 020 355 800

(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)


Suuryritykset

 020 693 693

(mpm/pvm)


Etkö ehdi juuri nyt hoitamaan asiaasi?

Varaa soittoaika
Lähetä viesti

 

Ma–pe 8–17 | Vikailmoitukset 24/7
 

Kirjaudu

Yritysportaali

Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Yritysportaalissa. 

Kirjaudu


Minun Telia

Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.

Kirjaudu


Lataa sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle
 

Chat

Chatissa asiantuntijamme auttavat sinua nopeasti ongelmatilanteissa ja vastaavat kysymyksiisi. 

Avaa chat >

Arkisin 8-17
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen liittymä- ja laitetilaukset pitää toistaiseksi tehdä erikseen. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Tilaa laitteet
Tilaa liittymät

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen laitevalikoimamme on tilattavissa toistaiseksi eri kaupasta kuin liittymämme. Siirry ostoksille haluamaasi kauppaan.

Tilaa laitteet
Tilaa liittymät