Päivitämme tällä hetkellä ohjeitamme vastaamaan uutta asiointipalveluamme. Asiakastuen ohjeistukset saattavat hetken erota uudesta Minun Telia Yrityksille -työpöytänäkymästä.
Laskutuksen raportointipalvelu
Raportointipalvelu tarjoaa helppokäyttöisen ja muokattavan raportointinäkymän yrityksellesi. Saat kokonaisnäkymän siitä, miten yrityksessäsi käytetään Telian palveluita sekä mitä laskuja ja kustannuksia ne aiheuttavat. Voit tarkastella esimerkiksi yksittäisen kustannuspaikan, käyttäjän tai tytäryhtiön tietoja.
Raporteista on apua myös budjetoinnissa: voit tehdä kausikohtaista vertailua, ennustaa paremmin tulevaa trendien ja laskutushistorian pohjalta sekä kohdistaa kustannuksia kannattavammin.
Tutustu myös laskutusraportoinnin hinnastoon.
Vinkki! Jos haluat erittelyn soitetuista puheluista ja lähetetyistä teksti- tai multimediaviesteistä, katso puheluerittelyn tilausohje.
Raportointipalvelusta voit ostaa seuraavat raportit jatkuvaan käyttöön.
Matkapuhelinlaskutuksen raportointi
Tarkastele laskutuksen kehitystä visuaalisesti ja vaikuta itse raportin sisältöön ja ulkomuotoon. Seuraa esimerkiksi kokonaislaskutusta sekä volyymitietoja, kansainvälistä käyttöä ja erityishinnoiteltuja palveluita.
Kiinteän puheen laskutusraportointi
Seuraa kiinteän puheen käyttöä ja laskutusta. Voit ajaa raportteja viimeisten 24 kuukauden ajalta. Uudet laskutustiedot päivitetään järjestelmään aina laskutusajon jälkeen.
Tietoliikennepalveluiden laskutusraportointi
Seuraa tietoliikenteen käyttöä ja laskutusta. Voit ajaa raportteja viimeisten 24 kuukauden ajalta. Uudet laskutustiedot päivitetään järjestelmään aina laskutusajon jälkeen.
Jos raportointitarpeesi on kertaluontoinen, voit käyttää vakioraporttia.
Raportointipalvelu on käytettävissä Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelun kautta kuukausimaksua vastaan. Palvelun käyttöönotto edellyttää siis palvelun pääkäyttäjäoikeuksia. Yrityksenne pääkäyttäjä voi hallinnoida Raportointipalvelun käyttäjiä.
Raportointipalvelu tilataan Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelusta. Voit tilata sen myös asiakaspalvelun tai yritysmyynnin kautta.
Näin tilaat Raportointipalvelun
- Kirjaudu
- Valitse työpöydältä Raportit.
- Valitse Telia raportointipalvelu.
- Valitse sopiva raportti painamalla Tilaa.
- Täytä pyydetyt tiedot.
- Valitse Tilaa raportti.
Telia Matkapuhelinlaskutuksen raportointi
Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä
Soita asiakaspalveluun
PK-yritykset
Palvelemme numerossa sekä Telian että Telia Inmics-Nebulan asiakkaita.
(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)
Suuryritykset
Palvelemme numerossa Telian suuryritysasiakkaita.
(mpm/pvm)
Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.
Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja
Yrityspalvelut
Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
Työsuhdeliittymä
Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.
Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti
Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää