Päivitämme tällä hetkellä ohjeitamme vastaamaan uutta asiointipalveluamme. Asiakastuen ohjeistukset saattavat hetken erota uudesta Minun Telia Yrityksille -työpöytänäkymästä.

Laskutustietojen muuttaminen

Tämä ohje on yritysasiakkaille. Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje.

Voit ilmoittaa laskutustietojen muutoksista, jos sinulla on yrityksen allekirjoitusoikeus tai sinut on ilmoitettu Telialle yrityksesi yhteyshenkilöksi. Voit muokata laskun maksajan nimeä, viitettä, osoitetta, laskun kieltä ja laskutustapaa. Lisäksi voit muokata tekstiviestilaskun vastaanottajan puhelinnumeroa, jos kyseinen palvelu on yrityksesi käytössä.

Laskutustietojen muutos Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa näkyviin laskuihin
  1. Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun
  2. Valitse Laskutus ja sieltä välilehti Laskutustiedot.
  3. Valitse haluamasi laskutyyppi alasvetovalikosta. Saat näkyviin valitsemasi laskutyypin mukaiset laskut.
  4. Valitse seuraavaksi lasku, jota haluat muokata, klikkaamalla rivin alussa olevaa Yksilöintitieto/Koontiryhmä-linkkiä.

    Vinkki! Tässä vaiheessa voit päivittää yhdellä kertaa kaikki laskut valitsemalla avautuneen lomakkeen yläosan linkin Voit vaihtaa koko yrityksen laskutustietoja. Jos valitset tämän vaihtoehdon, lomake on valmiina muokkaustilassa. Muista lopuksi valita Vahvista tallentaaksesi tekemäsi muutokset.
  5. Tee haluamasi muutokset valitsemalla Muokkaa sivun yläkulmasta ja tallenna ne.
Laskutustietojen muutos laskuihin, jotka eivät näy Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa
  1. Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun
  2. Valitse Laskutus ja sieltä välilehti Laskutustiedot.
  3. Valitse linkki Uusi laskutustieto ulkoisille järjestelmille.
  4. Tee haluamasi muutokset ja valitse lopuksi Vahvista.
Muut tavat

Voit myös ottaa yhteyttä

 chatissa tai

 soittamalla yritysasiakaspalveluun.

Huomaathan, että veloitamme asiakaspalvelun tekemistä toimenpiteistä yritysasiakkaiden palveluhinnaston mukaisesti.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

PK-yritykset

 020 355 800

(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)


Suuryritykset

 020 693 693

(mpm/pvm)


Etkö ehdi juuri nyt hoitamaan asiaasi?

Varaa soittoaika
Lähetä viesti

 

Ma–pe 8–17 | Vikailmoitukset 24/7
 

Kirjaudu

Minun Telia Yrityksille

Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa 

Kirjaudu


Minun Telia

Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.

Kirjaudu


Lataa sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle
 

Chat

Chatissa asiantuntijamme auttavat sinua nopeasti ongelmatilanteissa ja vastaavat kysymyksiisi. 

Avaa chat >

Arkisin 8–17
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan