Päivitämme tällä hetkellä ohjeitamme vastaamaan uutta asiointipalveluamme. Asiakastuen ohjeistukset saattavat hetken erota uudesta Minun Telia Yrityksille -työpöytänäkymästä.
Laskutustietojen muuttaminen
Voit ilmoittaa laskutustietojen muutoksista, jos sinulla on yrityksen allekirjoitusoikeus tai sinut on ilmoitettu Telialle yrityksesi yhteyshenkilöksi. Voit muokata laskun maksajan nimeä, viitettä, osoitetta, laskun kieltä ja laskutustapaa. Lisäksi voit muokata tekstiviestilaskun vastaanottajan puhelinnumeroa, jos kyseinen palvelu on yrityksesi käytössä.
Huom! Jos tarvitset yrityksen ulkopuolisena toimijana (esim. kirjanpitäjänä) pääsyn yrityksen laskutustietoihin, pyydäthän yrityksen vastuuhenkilöltä oikeudet Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Lue lisää
- Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Kirjaudu
- Valitse ylhäältä Laskutus kohdasta Laskut.
- Valitse välilehti Laskutustilit.
- Valitse seuraavaksi lasku, jota haluat muokata, klikkaamalla laskutustiliriviä.
- Paina Muuta laskutustietoja-painiketta.
- Tee haluamasi muutokset ja paina tallenna.
Jos haluat tehdä asiakaskohtaisen muutoksen laskutustietoihin, eli muutos koskee kaikkia yrityksen laskuja, toimi näin:
- Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Kirjaudu.
- Valitse ylhäältä Ota yhteyttä Teliaan.
- Valitse Palvelupyynnöt ja sieltä Tee palvelupyyntö
- Valitse laskutustietojen muutokset lomake ja täydennä tiedot. Tallenna.
- Lähetä palvelupyyntö.
- Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Kirjaudu
- Valitse ylhäältä Ota yhteyttä Teliaan.
- Klikkaa Palvelupyynnöt ja sieltä Tee palvelupyyntö.
- Valitse Laskutustietojen muutokset -lomake ja täydennä tiedot.
- Lähetä palvelupyyntö.
Voit myös ottaa yhteyttä
kirjautuneena chatissa, tai
yritysasiakaspalveluun soittamalla
Huomaathan, että veloitamme asiakaspalvelun tekemistä toimenpiteistä yritysasiakkaiden palveluhinnaston mukaisesti.
Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä
Soita asiakaspalveluun
PK-yritykset
Palvelemme numerossa sekä Telian että Telia Inmics-Nebulan asiakkaita.
(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)
Suuryritykset
Palvelemme numerossa Telian suuryritysasiakkaita.
(mpm/pvm)
Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.
Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja
Yrityspalvelut
Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
Työsuhdeliittymä
Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.
Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti
Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää