Päivitämme tällä hetkellä ohjeitamme vastaamaan uutta asiointipalveluamme. Asiakastuen ohjeistukset saattavat hetken erota uudesta Minun Telia Yrityksille -työpöytänäkymästä.

Laskutustietojen muuttaminen

Näin muutat laskutustietojasi Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
Tämä ohje on yritysasiakkaille. Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje.

Löydät alta ohjeita laskutustietojen muuttamisesta. Voit ilmoittaa laskutustietojen muutoksista, jos sinulla on yrityksen allekirjoitusoikeus tai sinut on ilmoitettu Telialle yrityksesi yhteyshenkilöksi.

Voit muuttaa Minun Telia Yrityksille asiointipalvelussa: 

  • Laskun maksajan nimeä
  • Viitettä
  • Osoitetta
  • Laskun kieltä
  • Laskutustapaa
  • Lisäksi voit muokata tekstiviestilaskun vastaanottajan puhelinnumeroa, jos kyseinen palvelu on yrityksesi käytössä.

Huom! Jos tarvitset yrityksen ulkopuolisena toimijana (esim. kirjanpitäjänä) pääsyn yrityksen laskutustietoihin, pyydäthän yrityksen vastuuhenkilöltä oikeudet Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Lue lisää

Laskutustietojen muutos Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa näkyvään laskuun

Yksittäinen lasku

  1. Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun yritysasiakkaana. Kirjaudu
  2. Valitse ylhäältä Laskutus kohdasta Laskut.
  3. Valitse välilehti Laskutustilit.
  4. Valitse seuraavaksi lasku, jota haluat muokata, klikkaamalla laskutustiliriviä.
  5. Paina Muuta laskutustietoja-painiketta.
  6. Tee haluamasi muutokset ja paina tallenna.
     

Kaikki yrityksen laskut (asiakaskohtainen muutos)

  1. Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Kirjaudu
  2. Valitse ylhäältä Yhteystiedot ja viestit.
  3. Valitse Palvelupyynnöt ja sieltä Tee palvelupyyntö.
  4.  Valitse Laskutustietojen muutokset ja oikea vaihtoehto kohdasta Kategoria.
  5. Täytä pyydetyt tiedot. 
  6. Lähetä palvelupyyntö.
Laskutustietojen muutos laskuihin, jotka eivät näy Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa
  1. Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun yritysasiakkaana. Kirjaudu
  2. Valitse ylhäältä Yhteystiedot ja viestit.
  3. Klikkaa Palvelupyynnöt ja sieltä Tee palvelupyyntö.
  4. Valitse Laskutustietojen muutokset -lomake ja täydennä tiedot.
  5. Lähetä palvelupyyntö.
Muut tavat

Voit myös ottaa yhteyttä

kirjautuneena chatissa, tai

 soittamalla yritysasiakaspalveluun

Huomaathan, että veloitamme asiakaspalvelun tekemistä toimenpiteistä yritysasiakkaiden palveluhinnaston mukaisesti.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Soita asiakaspalveluun

Varaa maksuton soittoaika

Palvelemme numerossa kaikkia Telian asiakkaita ja Telia Inmics-Nebulan PK-asiakkaita.


  0200 20 300

(94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)
Arkisin 8–16
 

Palvelemme numerossa Telia Inmics-Nebulan suuryritysasiakkaita.

 060 016 171

(mpm/pvm)
Arkisin 9–15

 

Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.

Vikailmoitukset 24/7
 

Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja

Yrityspalvelut

Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
 

Kirjaudu ja hallinnoi

Luo käyttäjätunnus


Työsuhdeliittymä

Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.

Kirjaudu ja hallinnoi


Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle

24/7
 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan