Takaisin

Laskutustietojen muutos

Tämä ohje on yritysasiakkaille. Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje.

Voit ilmoittaa laskutustietojen muutoksista, jos sinulla on yrityksen allekirjoitusoikeus tai sinut on ilmoitettu Telialle yrityksesi yhteyshenkilöksi. Voit muokata laskun maksajan nimeä, viitettä, osoitetta, laskun kieltä ja laskutustapaa. Lisäksi voit muokata tekstiviestilaskun vastaanottajan puhelinnumeroa, jos kyseinen palvelu on yrityksesi käytössä.

Laskutustietojen muutos Yritysportaalissa näkyviin laskuihin
  1. Kirjaudu Yritysportaaliin.
  2. Valitse Laskutus ja maksaminen ja sieltä välilehti Laskutustiedot.
  3. Valitse haluamasi laskutyyppi alasvetovalikosta. Saat näkyviin valitsemasi laskutyypin mukaiset laskut.
  4. Valitse seuraavaksi lasku, jota haluat muokata, klikkaamalla rivin alussa olevaa Yksilöintitieto/Koontiryhmä-linkkiä.

    Vinkki! Tässä vaiheessa voit päivittää yhdellä kertaa kaikki laskut valitsemalla avautuneen lomakkeen yläosan linkin Voit vaihtaa koko yrityksen laskutustietoja. Jos valitset tämän vaihtoehdon, lomake on valmiina muokkaustilassa. Muista lopuksi valita Vahvista tallentaaksesi tekemäsi muutokset.
  5. Tee haluamasi muutokset valitsemalla Muokkaa sivun yläkulmasta ja tallenna ne.
Laskutustietojen muutos laskuihin, jotka eivät näy Yritysportaalissa
  1. Kirjaudu Yritysportaaliin.
  2. Valitse Laskutus ja maksaminen -osio ja sieltä välilehti Laskutustiedot.
  3. Valitse linkki Uusi laskutustieto ulkoisille järjestelmille.
  4. Tee haluamasi muutokset ja valitse lopuksi Vahvista.
Muut tavat

Voit myös ottaa yhteyttä

 chatissa tai

 soittamalla yritysasiakaspalveluun.

Huomaathan, että veloitamme asiakaspalvelun tekemistä toimenpiteistä yritysasiakkaiden palveluhinnaston mukaisesti.

Lisää samasta aiheesta

Laskujen tiedot ja laskukopio

Puheluerittely

Laskutuksen raportointipalvelu

Kertaluontoiset raportit

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

PK-yritykset

 020 355 800

(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)


Suuryritykset

 020 693 693

(mpm/pvm)


Etkö ehdi juuri nyt hoitamaan asiaasi?

Varaa soittoaika
Lähetä viesti

 

Ma–pe 8–17 | Vikailmoitukset 24/7
 

Kirjaudu

Yritysportaali

Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Yritysportaalissa. 

Kirjaudu


Minun Telia

Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.

Kirjaudu


Lataa sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle
 

Chat

Chatissa asiantuntijamme auttavat sinua nopeasti ongelmatilanteissa ja vastaavat kysymyksiisi. 

Avaa chat >

Arkisin 8-17
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen liittymä- ja laitetilaukset pitää toistaiseksi tehdä erikseen. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Tilaa laitteet
Tilaa liittymät

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen laitevalikoimamme on tilattavissa toistaiseksi eri kaupasta kuin liittymämme. Siirry ostoksille haluamaasi kauppaan.

Tilaa laitteet
Tilaa liittymät