Päivitämme tällä hetkellä ohjeitamme vastaamaan uutta asiointipalveluamme. Asiakastuen ohjeistukset saattavat hetken erota uudesta Minun Telia Yrityksille -työpöytänäkymästä.

Laskutuksen raportointipalvelu

Tämä ohje on yritysasiakkaille.

Raportointipalvelu tarjoaa helppokäyttöisen ja muokattavan raportointinäkymän yrityksellesi. Saat kokonaisnäkymän siitä, miten yrityksessäsi käytetään Telian palveluita sekä mitä laskuja ja kustannuksia ne aiheuttavat. Voit tarkastella esimerkiksi yksittäisen kustannuspaikan, käyttäjän tai tytäryhtiön tietoja.

Raporteista on apua myös budjetoinnissa: voit tehdä kausikohtaista vertailua, ennustaa paremmin tulevaa trendien ja laskutushistorian pohjalta sekä kohdistaa kustannuksia kannattavammin.

Tutustu myös laskutusraportoinnin hinnastoon.

Vinkki! Jos haluat erittelyn soitetuista puheluista ja lähetetyistä teksti- tai multimediaviesteistä, katso puheluerittelyn tilausohje.

Raportointipalvelun raportit

Raportointipalvelusta voit ostaa seuraavat raportit jatkuvaan käyttöön.

Matkapuhelinlaskutuksen raportointi

Tarkastele laskutuksen kehitystä visuaalisesti ja vaikuta itse raportin sisältöön ja ulkomuotoon. Seuraa esimerkiksi kokonaislaskutusta sekä volyymitietoja, kansainvälistä käyttöä ja erityishinnoiteltuja palveluita.
 
Kiinteän puheen laskutusraportointi


Seuraa kiinteän puheen käyttöä ja laskutusta. Voit ajaa raportteja viimeisten 24 kuukauden ajalta. Uudet laskutustiedot päivitetään järjestelmään aina laskutusajon jälkeen.
 
Tietoliikennepalveluiden laskutusraportointi

Seuraa tietoliikenteen käyttöä ja laskutusta. Voit ajaa raportteja viimeisten 24 kuukauden ajalta. Uudet laskutustiedot päivitetään järjestelmään aina laskutusajon jälkeen.

Jos raportointitarpeesi on kertaluontoinen, voit käyttää vakioraporttia.

Ota Raportointipalvelu käyttöön

Raportointipalvelu on käytettävissä Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelun kautta kuukausimaksua vastaan. Palvelun käyttöönotto edellyttää siis palvelun pääkäyttäjäoikeuksia. Yrityksenne pääkäyttäjä voi hallinnoida Raportointipalvelun käyttäjiä.

Raportointipalvelu tilataan Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelusta. Voit tilata sen myös asiakaspalvelun tai yritysmyynnin kautta.

Näin tilaat Raportointipalvelun

  1. Kirjaudu
  2. Valitse työpöydältä Raportit. 
  3. Valitse Telia raportointipalvelu.
  4. Valitse sopiva raportti painamalla Tilaa. 
  5. Täytä pyydetyt tiedot.
  6. Valitse Tilaa raportti.
Esittelyt ja käyttöohjeet

Telia Matkapuhelinlaskutuksen raportointi

Telia matkapuhelinlaskutusraportoinnin esittely (PDF)

Telia matkapuhelinlaskutusraportoinnin käyttöohje (PDF) 

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu ja käyttötuki

Varaa soittoaika
Avaa chat


Telian asiakkaat ja ent. Telia Inmics-Nebulan PK-asiakkaat

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
(94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)


ent. Telia Inmics-Nebulan suuryritysasiakkaat

0600 16 171
Arkisin 9–15
(mpm/pvm)


Käyttötuki

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm (alv. 24 %))
Tutustu

Minun Telia Yrityksille

Kirjaudu
Rekisteröidy



Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja sekä tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia.


Asiointipalvelussa voit myös lähettää meille viestin tai vikailmoituksen, sekä keskustella chatissa asiantuntijamme kanssa arkisin klo 8–16.


Tutustu asiointipalveluun
 

Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan