Päivitämme tällä hetkellä ohjeitamme vastaamaan uutta asiointipalveluamme. Asiakastuen ohjeistukset saattavat hetken erota uudesta Minun Telia Yrityksille -työpöytänäkymästä.
Kertaluonteiset raportit
Voit tilata erikseen maksullisia vakioraportteja kertaluonteiseen tarpeeseen. Jatkuvaan raportointitarpeeseen sopii Raportointipalvelu.
Vakioraportti on vakioraporttivalikoimaan kuuluva yksittäisen yrityksen tai konsernin Y-tunnuksella ajettava raportti, joka on saatavilla seuraavista:
- matkapuhelinpalvelut,
- kiinteän puheen palvelut,
- tietoliikennepalvelut.
Näin tilaat kertaraportteja. Tarvittaessa voit ladata malliraportteja ja tarkastella, miltä raportti käytännössä näyttää.
Tutustu vakioraporttien hintoihin.
Vinkki! Jos haluat erittelyn soitetuista puheluista ja lähetetyistä teksti- tai multimediaviesteistä, katso puheluerittelyn tilausohje.
- Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Kirjaudu
- Valitse Ota yhteyttä Teliaan.
- Valitse Tee palvelupyyntö.
- Valitse Muut pyynnöt.
- Täytä pyydetyt tiedot kuten Aihe, Liittymänumero ja laskun numero.
- Valitse Lähetä palvelupyyntö.
Voit tilata raportteja myös asiakaspalvelun tai yritysmyynnin kautta.
Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä
Soita asiakaspalveluun
PK-yritykset
Palvelemme numerossa sekä Telian että Telia Inmics-Nebulan asiakkaita.
(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)
Suuryritykset
Palvelemme numerossa Telian suuryritysasiakkaita.
(mpm/pvm)
Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.
Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja
Yrityspalvelut
Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
Työsuhdeliittymä
Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.
Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti
Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää