Päivitämme tällä hetkellä ohjeitamme vastaamaan uutta asiointipalveluamme. Asiakastuen ohjeistukset saattavat hetken erota uudesta Minun Telia Yrityksille -työpöytänäkymästä.

Kertaluonteiset raportit

Tämä ohje on yritysasiakkaille.

Voit tilata erikseen maksullisia vakioraportteja kertaluonteiseen tarpeeseen. Jatkuvaan raportointitarpeeseen sopii Raportointipalvelu.

Vakioraportti on vakioraporttivalikoimaan kuuluva yksittäisen yrityksen tai konsernin Y-tunnuksella ajettava raportti, joka on saatavilla seuraavista:

  • matkapuhelinpalvelut,
  • kiinteän puheen palvelut,
  • tietoliikennepalvelut.

Näin tilaat kertaraportteja. Tarvittaessa voit ladata malliraportteja ja tarkastella, miltä raportti käytännössä näyttää.

Tutustu vakioraporttien hintoihin.

Vinkki! Jos haluat erittelyn soitetuista puheluista ja lähetetyistä teksti- tai multimediaviesteistä, katso puheluerittelyn tilausohje.

Tilaa kertaluonteinen raportti
  1. Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Kirjaudu
  2. Valitse Ota yhteyttä Teliaan.
  3. Valitse Tee palvelupyyntö.
  4. Valitse Muut pyynnöt.
  5. Täytä pyydetyt tiedot kuten Aihe, Liittymänumero ja laskun numero.
  6. Valitse Lähetä palvelupyyntö.

Voit tilata raportteja myös asiakaspalvelun tai yritysmyynnin kautta.

Malliraportit

Lataa mobiilituotteiden malliraportit

Lataa kiinteän puheen malliraportit

Lataa tietoliikenteen malliraportit

 

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Soita asiakaspalveluun

Varaa maksuton soittoaika

Palvelemme numerossa kaikkia Telian asiakkaita ja Telia Inmics-Nebulan PK-asiakkaita.


  0200 20 300

(94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)
Arkisin 8–16
 

Palvelemme numerossa Telia Inmics-Nebulan suuryritysasiakkaita.

 060 016 171

(mpm/pvm)
Arkisin 9–15

 

Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.

Vikailmoitukset 24/7
 

Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja

Yrityspalvelut

Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
 

Kirjaudu ja hallinnoi

Luo käyttäjätunnus


Työsuhdeliittymä

Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.

Kirjaudu ja hallinnoi


Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle

24/7
 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan