Päivitämme tällä hetkellä ohjeitamme vastaamaan uutta asiointipalveluamme. Asiakastuen ohjeistukset saattavat hetken erota uudesta Minun Telia Yrityksille -työpöytänäkymästä.

Kertaluonteiset raportit

Tämä ohje on yritysasiakkaille.

Voit tilata erikseen maksullisia vakioraportteja kertaluonteiseen tarpeeseen. Jatkuvaan raportointitarpeeseen sopii Raportointipalvelu.

Vakioraportti on vakioraporttivalikoimaan kuuluva yksittäisen yrityksen tai konsernin Y-tunnuksella ajettava raportti, joka on saatavilla seuraavista:

  • matkapuhelinpalvelut,
  • kiinteän puheen palvelut,
  • tietoliikennepalvelut.

Näin tilaat kertaraportteja. Tarvittaessa voit ladata malliraportteja ja tarkastella, miltä raportti käytännössä näyttää.

Tutustu vakioraporttien hintoihin.

Vinkki! Jos haluat erittelyn soitetuista puheluista ja lähetetyistä teksti- tai multimediaviesteistä, katso puheluerittelyn tilausohje.

Tilaa kertaluonteinen raportti
  1. Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Kirjaudu
  2. Valitse Ota yhteyttä Teliaan.
  3. Valitse Tee palvelupyyntö.
  4. Valitse Muut pyynnöt.
  5. Täytä pyydetyt tiedot kuten Aihe, Liittymänumero ja laskun numero.
  6. Valitse Lähetä palvelupyyntö.

Voit tilata raportteja myös asiakaspalvelun tai yritysmyynnin kautta.

Malliraportit

Lataa mobiilituotteiden malliraportit

Lataa kiinteän puheen malliraportit

Lataa tietoliikenteen malliraportit

 

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Puhelin, chat, soittoajan varaus

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
(94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)

Avaa chat
Varaa soittoaika


Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm (alv. 24 %))
 

Lue lisää käyttötuesta

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille
 

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy
 

Muut asiointipalvelut
 

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan