Palvelukohtaiset rekisteriotteet

Voit tilata rekisteriotteen henkilötiedoistasi alla luetelluista palveluista lähettämällä tarkastuspyynnön sähköpostilla tai ottamalla yhteyden asiakaspalveluumme. Kerro sähköpostissa yhteystietosi ja tarvittava yksilöintitieto. Ethän lähetä meille henkilötunnustasi sähköpostissa.

Tarkemmat ohjeet löydät alta:

Laitehuolto privacy-laitehuolto@teliacompany.com


Yksilöi mihin huoltonumeroon pyyntösi liittyy. Mikäli et tiedä huoltonumeroa, kerro mistä laitteesta ja viasta oli kysymys ja mitä kautta toimitit sen huoltoon.

Telia Helppi

teliahelppi-privacy@teliacompany.com

Kerro nimesi ja osoitteesi. Voit myös yksilöidä mihin vikatilanteeseen pyyntösi liittyy.

Telia Raati teliaraati-privacy@teliacompany.com

Kerro nimesi ja osoitteesi.

Telia Smart Family

privacy-smartfamily@teliacompany.com

Kerro nimesi ja puhelinnumerosi.

Telia Tili (yritysasiakkaille) telia-tili@teliacompany.com Pyyntö tulee lähettää siitä sähköpostista, jolla olet rekisteröitynyt Telia Tiliin.
Telia-tunnus   Jos sinulla on Telia-tunnus, löydät sinulle Viestintäkeskukseen lähetetyn sisällön Minun Teliasta.
Telia Yhteisö   Löydät viestihistoriasi omalla käyttäjätunnuksellasi Telia Yhteisön sivuilta.

Uusi laitekauppa
Mikäli olet tilannut uudesta laitekaupasta (osoite: www.telia.fi/uusi-kauppa/) tuotteita 16.11.2020 tai sen jälkeen.

verkkokauppa@telia.fi

Yksilöi mihin tilaukseen pyyntösi liittyy ja lähetä se tilaukseesi liittyvästä sähköpostista.