IT Service Desk asiantuntija – Telia Inmics-Nebula

IT Service Desk asiantuntija – Telia Inmics-Nebula

Tule työskentelemään kanssamme Suomen parhaaseen Service Deskiin Jyväskylään! Huipputiimimme on valittu Yhteys 2020 -konferenssissa järjestetyssä Vuoden Service Desk -kilpailussa jo toistamiseen valtakunnan parhaimmaksi. Kiinnostaako sinua työskennellä näiden rautaisten ammattilaisten kanssa ja olla matkalla kohti seuraavia huippusaavutuksia?

Liiketoimintamme kasvaa jatkuvasti ja meillä on jälleen uusia määräaikaisia paikkoja auki Application Specialist -rooliin Service Desk- tiimiin 30.6.2023 asti. Töitä pystyy tekemään joustavasti joko toimistolla tai kotoa käsin. Tiimimme työskentelee Jyväskylässä, jonne toivomme sinunkin saapuvan toimistopäivinäsi.

Seuraava mahdollisuutesi

Joten mitä me teemme? Service Deskimme tarjoaa asiakasorganisaation loppukäyttäjille keskitetyn palvelupisteen, johon käyttäjien on mahdollista ottaa yhteyttä kaikissa ICT:hen liittyvissä asioissa. Palvelupyyntöjen ja vikatilanteiden käsittelyn lisäksi vastaamme asiakkaillemme maailmanluokan asiakaspalvelusta. Lyhyesti sanottuna olet vastuussa yhteydenottojen vastaanottamisesta, käsittelystä ja ratkaisemisesta usean toimittajan IT-ympäristössä.

Kuka sinä olet?

Olisi mahtavaa, jos olet kekseliäs ja käytännöllinen IT-palveluammattilainen, joka haluaa tarjota parhaan mahdollisen palvelukokemuksen loppukäyttäjälle. Nautit ongelmanselvityksestä ja tiimityöstä, sekä työskentely satunnaisesti hektisessä, avoimessa toimistoympäristössä on sinulle luontaista. Työssä vaaditaan sujuvaa suomen ja englannin kielen suullista ja kirjallista taitoa. Lisäksi ruotsin kielen suullinen ja kirjallinen osaaminen on eduksi tehtävässä. Lisäksi harrastuneisuus tietokoneiden ja IT:n parissa on aina iso plussa.

Koulutus- ja osaamispuolella odotamme sinulta joitakin seuraavista:

  • IT-alan koulutus tai kokemusta alalla työskentelystä vähintään 1 vuosi
  • Aikaisempi työkokemus Service Desk -asiantuntijana työskentelystä
  • Windows ja MacOS-käyttöjärjestelmät, MS Office -tuotteet ja Active Directory
  • Verkot ja tietoturva
  • Yritysten IT-alan laajasti käytetyt IT-työkalut, kuten Microsoft O365, G Suite, Adobe-tuotteet jne.
  • Kokemus ServiceNow-järjestelmästä katsotaan eduksi

Jos yllä mainitut kohdat täsmäävät osaamiseesi ja IT-alalla työskenteleminen on sinulle intohimo, hae tehtävää, vaikka sinulla ei olisi asianmukaista kokemusta tai koulutusta. Kaiken voi oppia, jos siihen on motivaatiota.

Enemmän kuin pelkkä työ!

Tarjoamme mielenkiintoisen työpaikan, jossa on mielekkäitä tehtäviä, loistavat työkalut, mukava esihenkilö ja erinomaisen mahdollisuuden oppia uutta ja auttaa meitä parantamaan palkittua Service Deskiä entisestään.

Meillä sinua ympäröi sitoutunut työyhteisö, jossa on runsaasti asiantuntemusta ja tahtoa auttaa sinua menestymään työssäsi. Välittävän työilmapiirin lisäksi tarjoamme henkilöstörahaston, alennuksia Telian tuotteisiin, hyvin kattavan terveydenhuollon ja paljon muita henkilöstöetuja.

Innostuitko?

Jos haluat osaksi tätä matkaamme, hae tehtävään viimeistään 30.1.2021. Kerromme mielellään lisää tulevasta roolistasi, tiimistä tai meillä työskentelystä: Esko Lindqvist esko.lindqvist@inmicsnebula.fi.

Tehtävään vaadittavat turvaselvitykset ovat osa rekrytointiprosessiamme.

Welcome to Telia – Let's make better happen!

We are Telia Inmics-Nebula, an ICT company within Telia's B2B family and we have solid experience in providing cloud services, advanced ICT environments, and end-user services. With almost 550+ experts, we provide versatile expert services for every company that aims to make their business more profitable and provide a better employee and customer experience. We are constantly working to increase the number of our experts. We currently work in ten locations: Helsinki, Tampere, Turku, Lahti, Lappeenranta, Jyväskylä, Kuopio, Joensuu, Vaasa, and Oulu. We want to be the one ICT partner that helps you succeed.

Sijainti
Jyväskylä
Haku päättyy
29.1.2023
Yhteystiedot
Esko Lindqvist