ICT-alan lakko aiheuttaa ruuhkia ja viivästyksiä Telialla. Lue Lisää

Service Level Manager, Telia Cygate

Service Level Manager, Telia Cygate

Telia Cygate on ICT-alan arvostettu asiantuntijaorganisaatio ja merkittävä osa Teliaa. Menestyksemme ytimessä on vahva tekninen asiantuntijuus sekä laaja ja monipuolinen palvelutarjoama. Rakennamme koko organisaation tuella laadukkaita palveluratkaisuja Suomen suurimmille yrityksille ja julkishallinnon organisaatioille. Meitä on jo pitkälti yli 400 ja nyt tarvitsemme Sinua vahvistamaan onnistunutta kasvuamme asiakkaimme luotetuimmaksi ICT-kumppaniksi.


Seuraava mahdollisuutesi

Etsimme nyt palvelutuotantoyksikkömme Service Operations -osastolle Service Level Manageria tukemaan palvelutuotannon tiimien operatiivista toimintaa. Tiimimme vastaa Telia Cygaten asiakasympäristöjen hallinnasta osana jatkuvaa palvelutuotantoamme, joka koostuu yhteensä yli sadasta IT-ammattilaisesta. Tiimeissä työskentelee sekä päivävuoroissa ja vuorokierrossa tietoliikenne- ja palvelinasiantuntijoita. Asiantuntijat vastaavat päätehtävänään asiakkaidemme palvelutuotannon häiriönhallinnasta, valvonnasta, palvelupyynnöstä sekä muutos- ja ongelmanhallinnasta. Toimintaympäristönä ovat monista eri teknologioista koostuvat laajat asiakasverkot ja järjestelmäkokonaisuudet.

Service Level Managerina vastaat osaltasi tuotannon päivittäisestä ohjaamisesta tiiminvetäjien apuna ja varmistat, että kaikki prosessit ja palvelut toimivat saumattomasti yhteen. Toimit tiiviissä yhteistyössä palvelutuotannon eri sidosryhmien kanssa. Tehtävä on vahvasti operatiivinen: seuraat ja vastaat siitä, että palvelulupauksemme toteutuvat sekä päivittäisessä työskentelyssä että pidemmällä tähtäimellä. Luonteeltaan työ on asiakaslähtöistä tiimityötä, jossa pyritään hyödyntämään erilaisia osaamisalueita niin reaktiivisissa kuin proaktiivisissakin toimissa. Tässä roolissa työtä tehdään normaaleina toimistoaikoina.

Service Level Managerina Telia Cygatella

Olet aikaansaava, vastuuntuntoinen ja oma-aloitteinen ICT-alan ammattilainen, joka nauttii työskentelystä yhdessä muiden kanssa. Service Level Managerina edistät palvelutuotannon suorituskykyä ja luot osaltasi korkean suorituskyvyn kulttuuria. Olet kiinnostunut kehittämään myös itseäsi jatkuvasti ja suhtaudut avoimesti eteesi tuleviin haasteisiin. Et lamaannu haastavissakaan tilanteissa, vaan osaat lunastaa ihmisten luottamuksen vakaalla ammattitaidollasi. Tukenasi työssäsi onnistumiseen ovat tuotannon esihenkilöt sekä sisäiset sidosryhmät.

Tehtävän vastuualueisiin kuuluu muun muassa:

  • SLA vaatimusten täyttymisen varmistaminen
  • Jatkuvien palveluiden työnohjaus
  • Resursointi
  • Asiantuntijoiden tukeminen; eskaloinnit, selvitystyöt
  • Toiminnan kehittäminen havaintojen perusteella yhdessä tiimien kanssa
  • SLA raporttien läpikäynti sidosryhmien kanssa
  • Sidosryhmätyö mm. palveluhallinnan kanssa asiakkuustiimeihin osallistuminen
  • Muut tuotannon koordinointitehtävät

Mitä voit odottaa

Tarjoamme sinulle paikan osaavassa porukassa, haastavien ja kriittisten asiakasympäristöjen ääreltä, laadukkaan konseptin parissa. Pääset mielenkiintoiseen ja monipuoliseen rooliin, jossa työtäsi arvostetaan. Sinulla on aito mahdollisuus kehittää ja kehittyä mielenkiintoisten asiakasympäristöjen ja asiantuntevien kollegoiden kanssa!

Kulttuurimme kulmakiviä ovat luottamus kollegoihin ja joustavat mahdollisuudet oman työsi toteuttamiseen ja kehittämiseen. Toiminnassamme yhdistyy pienen yrityksen ketteryys ja ison talon edut. Pääset työskentelemään tulevien kollegoidesi kanssa Suomen moderneimmissa toimistotiloissa Pasilan Triplassa hyvien kulkuyhteyksien päässä tai tarvittaessa joustavasti etänä.

Mitä odotamme sinulta

Tähän tehtävään haemme henkilöä, jolla on aikaisempaa kokemusta ICT-alan palvelutuotannosta. Odotamme sinulta itseohjautuvaa, pitkäjänteistä ja systemaattista otetta työskentelyyn sekä kykyä hahmottaa kokonaisuuksia ja toimialamme lainalaisuuksia. Kykysi toimia hektisessä ja jatkuvasti muuttuvassa toimintaympäristössä sekä tukea muita ihmisiä erilaisissa tilanteissa on myös olennaista tässä tehtävässä menestymisen kannalta. Aikaisemman ymmärryksesi tai kokemuksesi ITIL-viitekehyksessä toimimisesta sekä Service Now -järjestelmästä luemme vahvaksi eduksi tähän tehtävään.

Aikaisemman relevantin työkokemuksen lisäksi sinulla on erinomaiset sidosryhmä- ja viestintätaidot suomeksi ja englanniksi. On myös tärkeää, että luot ympärillesi positiivista ilmapiiriä ja osaat verkostoitua sekä toimia yhteistyössä erilaisten ihmisten kanssa. Arvostamme erityisesti tiimipelaajan asennetta sekä halua ja kykyä työskennellä yhteisten tavoitteidemme saavuttamiseksi. Meillä sinulla on mahdollisuus kehittää osaamistasi jatkuvasti, joten ennakkoluuloton asenne, kyky oppia uutta ja avoin suhtautuminen muutokseen auttaa sinua menestymään kehittyvässä ja uudistuvassa toimintaympäristössämme.

Lisätietoja tehtävästä, tiimistä tai meillä työskentelystä antaa tiiminvetäjä Sami Vuorensola puhelimitse numerosta 040 543 9040.

Innostuitko ja haluat osaksi matkaamme?

Lähetä meille CV:si saatekirjeen ja palkkatoiveen kera rekrytointijärjestelmämme kautta viimeistään 23.5.2022. Käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana ja teemme valintapäätöksen sopivan henkilön löydyttyä. Mainitsethan hakemuksessasi myös, jos kuulit tästä työmahdollisuudesta Telia Cygatella työskentelevältä tuttavaltasi.

Tehtävään valitulle voidaan tehdä vähintään perusmuotoinen turvallisuusselvitys luotettavuuden varmistamiseksi turvallisuusselvityslain (726/2014) mukaisesti. Vaihtoehtoisesti tehtävään valittu voi esittää voimassaolevan henkilöturvallisuusselvitystodistuksen.

Telia Cygate toteuttaa vaativia asiakasratkaisuja tietoverkkojen, tietoturvan, ohjelmistojen, sekä konesali- ja pilvipalveluiden parissa. Luomme rohkeasti toimialan tulevaisuutta yli 400 asiantuntijan voimin. Toimistomme sijaitsevat kahdeksalla paikkakunnalla Suomessa, ja lisäksi olemme aina siellä, missä asiakkaamme meitä tarvitsevat. Uudelle joukkuepelaajalle tarjoamme rennon työilmapiirin, mahtavat työkaverit ja hyvät työsuhde-edut. www.teliacygate.fi 

Sijainti
Helsinki
Haku päättyy
23.5.2022
Yhteystiedot
Sami Vuorensola