Usein kysyttyä discovery+-suoratoistotuotteista

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille

Tästä ohjeesta löydät vastaukset tavallisimpiin discovery+-suoratoistopalveluun liittyviin kysymyksiin.

Tilauksen aktivointiin ja laskutukseen liittyvissä asioissa voit olla yhteydessä Telian asiakastukeen. Discovery+-käyttäjätunnuksiin ja suoratoistopalvelun käyttöön liittyvissä kysymyksissä voit olla yhteydessä discovery+-palvelun asiakastukeen.

Mitä eroa on Telian ja discovery+-palvelun tunnuksilla?

Discovery+-suoratoistopalvelun käyttöönotto tehdään Telia TV -tunnuksilla. Jos sinulla on Telia TV digiboksi (ilman Telian laajakaistaa) tai Telia TV sovellus, sinulla on myös Telia TV tunnus, joka on valitsemasi käyttäjänimi tai sähköpostiosoitteesi. Voit tarkistaa Telia TV -tunnuksesi kirjautumalla Minun Teliaan ja etenemällä polkua Liittymäni ja palveluni > Telia TV > Minun TV-tilini > Nykyiset tilaukseni.

Discovery+-suoratoistopalvelua käytetään discovery+-tunnuksilla, jotka luot käyttöönoton yhteydessä. 

Asiakkaanamme käytössäsi on Minun Telia, johon kirjaudutaan Telia-tunnuksella, mobiilivarmenteella tai pankkitunnuksilla. Minun Teliassa voit hallinnoida liittymiäsi ja palvelujasi. Sieltä näet myös käyttäjätunnuksesi eri palveluihin.

Jos sinulla on Telia TV digiboksi laajakaistalla, kirjaudut digiboksille 000-alkuisella tunnuksella. Tällä tunnuksella ei voi tehdä discovery+-suoratoistopalvelun käyttöönottoa, mutta saat halutessasi Telia TV -tunnuksen asiakaspalvelumme kautta.

Unohdin Telia TV -tunnukseni salasanan, miten toimin?

Voit tilata uuden salasanan kirjautumalla Minun Teliaan. Löydät Liittymäni ja palveluni -sivulta TV ja viihde -otsikon alta Telia TV -tilauksesi. Pääset tilaamaan uuden salasanan klikkaamalla Vaihda salasana -linkkiä. Uuden salasanan tilaus onnistuu myös Telia TV sovelluksen kirjautumisnäkymästä tai sen selainversiosta osoitteessa tv.telia.fi.

Unohdin Telia TV -tunnukseni, miten toimin?

Voit tarkistaa tunnuksesi kirjautumalla Minun Teliaan. Valitse kirjauduttuasi valikosta Liittymäni ja palveluni -kohta. Selaa sivua kohtaan TV ja viihde, jonka alta löydät Telia TV -katselutavat -otsikon. Tämän otsikon alta löydät joko Telia TV digiboksin tai Telia TV sovelluksen. Hallinnoi tilausta -painiketta painamalla pääset tarkastelemaan tilauksesi tietoja ja löydät myös Telia TV -käyttäjätunnuksesi.

Discovery+-tunnuksen yhdistäminen Telia TV -tunnukseen ei onnistu. Mitä teen?

Kokeilethan ensin toista nettiselainta.

Varmista myös, että olet kirjautumassa aktiivisella Telia TV -tunnuksella. Voit tarkistaa tunnuksesi kirjautumalla Minun Teliaan. Valitse valikosta Liittymäni ja palveluni -kohta ja selaa sivua TV ja viihde -kohtaan, jonka alta löydät Telia TV -katselutavat -otsikon. Sen alta löydät joko Telia TV digiboksin tai Telia TV sovelluksen. Painamalla Hallinnoi tilausta -painiketta, pääset tarkastelemaan tilauksesi tietoja ja löydät myös Telia TV -käyttäjätunnuksesi.

Jos ongelma ei ratkea näillä ohjeilla, otathan virheilmoituksen ylös ja otat yhteyttä asiakaspalveluumme.

Miten teen discovery+-tilaukseeni muutoksia tai irtisanon sen?

Voit tehdä muutoksia discovery+-suoratoistopalveluusi Minun Teliassa Liittymäni ja Palveluni -osiossa. 

Discovery+-suoratoistopalvelutuotteiden irtisanomisaika on 30 vuorokautta.
Katso tarkemmat irtisanomisohjeet

Miten discovery+-suoratoistopalvelun laskutus tapahtuu?

Discovery+ näkyy Telian laskulla kanavapakettina. Discovery+-tuotteiden laskutusväli on kuukausi ja laskutus tapahtuu jälkikäteen. 

Jos sinulla on meiltä laajakaista tai digiboksi, discovery+-tuote näkyy yleensä laajakaistalaskullasi. Telia TV sovelluksen asiakkaille, mobiililiittymäasiakkaille ja myös joissain muissa tapauksissa lähetämme discovery+-tuotteesta erillisen laskun.

Voit halutessasi koota kaikki laskutettavat palvelut yhdelle laskulle kytkemällä yhteislaskun päälle Minun Teliassa, jolloin laskutamme puhelin-, laajakaista- ja palvelulaskut yhdellä laskulla.

Millä laitteilla discovery+ toimii?

Discovery+-palvelua voit katsella puhelimella, tabletilla, älytelevisiolla tai tietokoneen selaimella. Löydät tarkemmat tiedot tuetuista laitteista discovery+:n sivuilta.

Voiko discovery+-suoratoistopalvelua katsoa Telia TV:n kautta?

Ei voi, palvelua käytetään discovery+-suoratoistopalvelussa.

Discoveryn kanavapaketteja on saatavilla myös Telia TV palveluun, ja niitä katsotaan Telia TV:n kautta.

Millaisen nettiyhteyden tarvitsen käyttääkseni discovery+-palvelua?

Suosittelemme discovery+-palvelun käyttöön vähintään 4 Mbit/s nopeaa yhteyttä, jotta HD-laatuinen kuvakin näkyy häiriöttä. Discovery+-palvelua voi kuitenkin katsella jo 0,5 Mbit/s nopealla yhteydellä.

Monellako laitteella voin katsoa discovery+-palvelua yhtä aikaa? 

Voit katsoa discovery+-suoratoistopalvelua kahdella laitteella samaan aikaan. 

Sisältääkö discovery+ Sport jääkiekon Liigan?

discovery+ Sport -palvelun ohjelmatarjonta ei sisällä Liigaa. Meillä on kuitenkin muita Liigan sisältäviä kanavapaketteja.

Tutustu Liigan sisältäviin paketteihin

Miten voin antaa palautetta discovery+:n nettisivuista, sovelluksesta tai sisällöistä?

Löydät vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin discovery+:n asiakaspalvelusta. Lisätietoa discovery+:n sisällöistä löydät osoitteesta discoveryplus.fi/ohjelmat. Discovery+:n asiakaspalvelun tavoitat sähköpostitse osoitteella support@discoveryplus.fi

Ota yhteyttä

Minun Telia

Kirjaudu Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen ja maksa laskut helposti, päivitä liittymäsi ja palvelusi, löydä puk-koodi, tee vikailmoitus tai chattaile asiakaspalvelumme kanssa.

Kirjaudu selaimella

Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle

Chat-asiakaspalvelu on avoinna 24/7.
 

Chat

Chat-asiakaspalvelumme on apunasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.

Kirjaudu

Chatbot

Bottimme ohjaa sinut kirjautumatta oikean tiedon lähteelle ja tarvittaessa aina asiakaspalveluun asti.

Avaa chatbot >

Chat-asiakaspalvelu on avoinna 24/7.
 

Telia somessa

Asiakaspalvelutiimimme tavoitat Facebookissa ja Twitterissä.
 
 Telia Facebookissa
 Telia Twitterissä

 

Muista myös Telia Yhteisö, josta voit löytää neuvoja ja ratkoa tuotteisiin sekä digiin liittyviä ongelmia yhdessä osaavien asiakkaidemme kanssa.

Yhteisöön

Facebookissa ja Twitterissä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.