Usein kysyttyä discovery+-suoratoistotuotteista

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille

Tästä ohjeesta löydät vastaukset tavallisimpiin discovery+-suoratoistopalveluun liittyviin kysymyksiin.

Tilauksen aktivointiin ja laskutukseen liittyvissä asioissa voit olla yhteydessä Telian asiakastukeen. Discovery+-käyttäjätunnuksiin ja suoratoistopalvelun käyttöön liittyvissä kysymyksissä voit olla yhteydessä discovery+-palvelun asiakastukeen.

Mitä eroa on Telian ja discovery+-palvelun tunnuksilla?

Discovery+-suoratoistopalvelun käyttöönotto tehdään Telia Play -käyttäjätunnuksilla. Jos sinulla on Telia Play -boksi (ilman Telian laajakaistaa) tai Telia Play -sovellus, sinulla on Telia Play -tunnus, joka on valitsemasi käyttäjänimi tai sähköpostiosoitteesi. Voit tarkistaa tunnuksesi kirjautumalla Minun Teliaan ja etenemällä polkua Liittymäni ja palveluni > TV ja viihde > Telia Play katselutavat > Hallinnoi tilausta.

Minun Telia on palvelu, jossa voit hallinnoida meiltä tilaamiasi liittymiä ja palveluita.

Discovery+-suoratoistopalvelua käytetään discovery+-tunnuksilla, jotka luot käyttöönoton yhteydessä.

Jos sinulla on Telia Play -boksi laajakaistalla, kirjaudut digiboksille 000-alkuisella tunnuksella. Tällä tunnuksella ei voi tehdä discovery+-suoratoistopalvelun käyttöönottoa, mutta saat halutessasi Telia Play -käyttäjätunnuksen asiakaspalvelumme kautta.

Unohdin Telia Play -käyttäjätunnukseni salasanan. Miten toimin?

Voit tilata uuden salasanan kirjautumalla Minun Teliaan. Löydät Liittymäni ja palveluni -sivulta TV ja viihde -otsikon alta Telia Play -tilauksesi. Pääset tilaamaan uuden salasanan klikkaamalla Vaihda salasana -linkkiä. Uuden salasanan tilaus onnistuu myös Telia Play -sovelluksen kirjautumisnäkymästä tai nettiselaimella osoitteessa teliaplay.fi.

Unohdin Telia Play -käyttäjätunnukseni. Miten toimin?

Voit tarkistaa tunnuksesi kirjautumalla Minun Teliaan. Valitse kirjauduttuasi valikosta Liittymäni ja palveluni -kohta. Selaa sivua kohtaan TV ja viihde, jonka alta löydät Telia Play katselutavat -otsikon. Tämän otsikon alta löydät joko Telia Play -boksin tai -sovelluksen. Hallinnoi tilausta -painiketta painamalla pääset tarkastelemaan tilauksesi tietoja ja löydät myös Telia Play -käyttäjätunnuksesi.

Discovery+-tunnuksen yhdistäminen Telia Play -käyttäjätunnukseen ei onnistu. Mitä teen?

Kokeilethan ensin toista nettiselainta.

Varmista myös, että olet kirjautumassa aktiivisella Telia Play -käyttäjätunnuksella. Voit tarkistaa tunnuksesi kirjautumalla Minun Teliaan. Valitse valikosta Liittymäni ja palveluni -kohta ja selaa sivua TV ja viihde -kohtaan, jonka alta löydät Telia Play katselutavat -otsikon ja sen alta Telia Play -boksin tai -sovelluksen. Painamalla Hallinnoi tilausta -painiketta, pääset tarkastelemaan tilauksesi tietoja ja löydät myös Telia Play -käyttäjätunnuksesi.

Jos ongelma ei ratkea näillä ohjeilla, otathan virheilmoituksen ylös ja otat yhteyttä asiakaspalveluumme.

Miten teen discovery+-tilaukseeni muutoksia tai irtisanon sen?

Voit tehdä muutoksia discovery+-suoratoistopalveluusi Minun Teliassa Liittymäni ja Palveluni -osiossa. 

Discovery+-suoratoistopalvelutuotteiden irtisanomisaika on 30 vuorokautta.
Katso tarkemmat irtisanomisohjeet

Miten discovery+-suoratoistopalvelun laskutus tapahtuu?

Discovery+ näkyy Telian laskulla kanavapakettina. Discovery+-tuotteiden laskutusväli on kuukausi ja laskutus tapahtuu jälkikäteen. 

Jos sinulla on meiltä laajakaista tai Telia Play -boksi, discovery+-tuote näkyy yleensä laajakaistalaskullasi. Telia Play -sovelluksen asiakkaille, mobiililiittymäasiakkaille ja myös joissain muissa tapauksissa lähetämme discovery+-tuotteesta erillisen laskun.

Voit halutessasi koota kaikki laskutettavat palvelut yhdelle laskulle ottamalla yhteislaskun käyttöön Minun Teliassa, jolloin laskutamme puhelin-, laajakaista- ja palvelulaskut yhdellä laskulla.

Millä laitteilla discovery+ toimii?

Discovery+-palvelua voit katsella puhelimella, tabletilla, älytelevisiolla tai tietokoneen selaimella. Löydät tarkemmat tiedot tuetuista laitteista discovery+:n sivuilta.

Voiko discovery+-suoratoistopalvelua katsoa Telia Playn kautta?

Ei voi, palvelua käytetään discovery+-suoratoistopalvelussa.

Discoveryn kanavapaketteja on saatavilla myös Telia Play -palveluun, ja niitä katsotaan Telia Playn kautta.

Millaisen nettiyhteyden tarvitsen käyttääkseni discovery+-palvelua?

Suosittelemme discovery+-palvelun käyttöön vähintään 4 Mbit/s nopeaa yhteyttä, jotta HD-laatuinen kuvakin näkyy häiriöttä. Discovery+-palvelua voi kuitenkin katsella jo 0,5 Mbit/s nopealla yhteydellä.

Monellako laitteella voin katsoa discovery+-palvelua yhtä aikaa? 

Voit katsoa discovery+-suoratoistopalvelua kahdella laitteella samaan aikaan. 

Sisältääkö discovery+ Sport jääkiekon Liigan?

discovery+ Sport -palvelun ohjelmatarjonta ei sisällä Liigaa. Meillä on kuitenkin muita Liigan sisältäviä kanavapaketteja.

Tutustu Liigan sisältäviin paketteihin

Miten voin antaa palautetta discovery+:n nettisivuista, sovelluksesta tai sisällöistä?

Löydät vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin discovery+:n asiakaspalvelusta. Lisätietoa discovery+:n sisällöistä löydät osoitteesta discoveryplus.fi/ohjelmat. Discovery+:n asiakaspalvelun tavoitat sähköpostitse osoitteella support@discoveryplus.fi

Ota yhteyttä

Minun Telia

Minun Teliassa maksat laskut helposti, hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi, löydät puk-koodin, teet vikailmoituksen ja keskustelet asiakaspalvelun kanssa.

Kirjaudu selaimella
Tutustu Minun Telia -sovellukseen

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Chat

Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
 

Avaa chat >
Kirjaudu

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Telia somessa

Tavoitat meidät Facebookissa ja X:ssä (entinen Twitter).
 
 Telia Facebookissa
 Telia X:ssä

 

Muista myös Telia Yhteisö, josta voit löytää neuvoja ja ratkoa tuotteisiin sekä digiin liittyviä ongelmia yhdessä osaavien asiakkaidemme kanssa.

Yhteisöön

Facebookissa ja X:ssä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.