Discovery+-suoratoistotuotteiden irtisanominen

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille

Tämä ohje koskee discovery+-suoratoistotuotetta. Jos olet ostanut Discovery-kanavapaketin Telia Playlle, tutustu kanavapaketin irtisanomisohjeeseen.

Voit hallinnoida discovery+-suoratoistotuotteesi tilausta helposti Minun Teliassa, asiakaspalvelussa tai Telia Kaupassa. Discovery+-tuotteiden irtisanomisaika on 30 vuorokautta.

Irtisanominen Minun Teliassa

Discovery+-suoratoistotuotteen irtisanominen onnistuu helposti Minun Teliassa.

Kirjaudu

  1. Kun olet kirjautunut Minun Teliaan, mene Liittymäni ja palveluni -sivulla kohtaan TV ja Viihde, jonka alta löydät Sisällöt-osion.
  2. Klikkaa Hallinnoi tilausta sen discovery+-suoratoistopalvelun kohdalla, jonka haluat irtisanoa.
  3. Valitse avautuvalla sivulla Lopeta nykyinen tilaus.
  4. Varmistamme, että olet varma tilauksen lopettamisesta, sekä tiedustelemme syytä irtisanomiseen. Irtisanoaksesi tilauksen, valitse Kyllä, olen varma.
  5. Kun palaat irtisanomisen jälkeen takaisin tarkastelemaan discovery+-suoratoistopalvelutilauksiasi, irtisanotun tilauksen kohdalla näkyy tilauksen päättymisaika. Voit katsella discovery+-suoratoistopalvelun sisältöjä mainittuun päivään saakka.

Ota yhteyttä

Minun Telia

Minun Teliassa maksat laskut helposti, hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi, löydät puk-koodin, teet vikailmoituksen ja keskustelet asiakaspalvelun kanssa.

Kirjaudu selaimella
Tutustu Minun Telia -sovellukseen

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Chat

Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
 

Avaa chat >
Kirjaudu

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.

 020 690 400

(mpm/pvm, myös jonotusajalta)

Palveluhinnasto
Asiakaspalvelun vastausajat


Minun Teliassa tavoitat chat-asiakaspalvelun 24/7.

Etsitkö sähköpostia? Voit kertoa asiasi sen sijaan lomakkeella.

Ma–pe 9–20 ja la 10–16.
PUK-koodi, liittymän tai Mobiilivarmenteen sulku ja TV-häiriöiden ilmoitukset 24/7.