Kumpaan ostoskoriin haluat siirtyä?
Laitteet
Liittymät ja palvelut
Tämä ohje koskee discovery+-suoratoistotuotetta. Jos olet ostanut Discovery-kanavapaketin Telia Playlle, tutustu kanavapaketin irtisanomisohjeeseen.
Voit hallinnoida discovery+-suoratoistotuotteesi tilausta helposti Minun Teliassa, asiakaspalvelussa tai Telia Kaupassa. Discovery+-tuotteiden irtisanomisaika on 30 vuorokautta.
Discovery+-suoratoistotuotteen irtisanominen onnistuu helposti Minun Teliassa.
Kirjaudu
Discovery+-suoratoistopalvelun tilaaminen ja käyttöönotto
Usein kysyttyä discovery+-suoratoistotuotteista
Minun Telia
Minun Teliassa maksat laskut helposti, hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi, löydät puk-koodin, teet vikailmoituksen ja keskustelet asiakaspalvelun kanssa. Kirjaudu selaimella Tutustu Minun Telia -sovellukseen
Chat
Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
Avaa chat > Kirjaudu
Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.
(mpm/pvm, myös jonotusajalta) Palveluhinnasto Asiakaspalvelun vastausajat
Minun Teliassa tavoitat chat-asiakaspalvelun 24/7. Etsitkö sähköpostia? Voit kertoa asiasi sen sijaan lomakkeella.