Takaisin

02001000 Numeropalvelu

Telian numerotiedustelusta 02001000 saat helposti selville kuka soitti, sekä kaipaamasi kotimaan henkilö- ja yritysyhteystiedot. Soita tai tekstaa haluamasi numero tai henkilön nimi numerohakuun 02001000.
Tämä ohje on kuluttaja- ja yritysasiakkaille.

Numeropalvelu palvelee 24 tuntia vuorokaudessa, viikon jokaisena päivänä. Tallenna palvelun numero puhelimesi muistiin!

  • Edullinen numeropalvelu puhelin- ja matkapuhelinasiakkaillemme
  • Puhelun yhdistäminen ilman lisämaksua
  • Saat tiedot myös tekstiviestillä matkapuhelimeesi samaan hintaan
  • Joka päivä 24 h

Ulkomailta numeropalveluun 0200 1000 ei voi soittaa, sillä se on valtakunnallinen palvelunumero.

Katso hinnat

Haku soittamalla

Telia 02001000 Numeropalveluun soittaaksesi sinun täytyy olla Telian matkapuhelinasiakas. Myös Telian kiinteän verkon asiakkaat voivat soittaa palveluun.

Etsimääsi numeroon yhdistämisestä ei peritä lisämaksua. Yhdistämisen jälkeen puhelun ajalta peritään normaali puhelumaksu. Jos puhelu yhdistetään maksulliseen yritys- tai palvelunumeroon, yhdistetyn puhelun hinta on kyseisen numeron voimassa oleva hinta.

Matkapuhelimesta soittaville asiakkaille lähetetään automaattisesti tekstiviesti sisältäen haetut tiedot samaan hintaan. Voit pyytää myös pelkästään haluamasi tiedot tekstiviestillä.

Numeropalvelusta löydät kotimaan henkilö- ja yritysyhteystiedot sekä ajoneuvotiedot. Palvelu on perinteinen yhteystietojen hakupalvelu, jonka käyttäminen on turvallista eikä palvelun käyttö aiheuta missään tilanteessa yhteystietojesi käyttämistä mainosviestien lähettämiseen.

Telia 02001000 Numeropalveluun voi soittaa vain Suomesta ja puhelusi voidaan yhdistää vain kotimaiseen puhelinnumeroon.

Haku tekstiviestillä

Lähettämällä viestin numeroon 02001000 voit selvittää:

  • henkilön puhelinnumeron, lähetä viesti (esim. Matti Meikäläinen).
  • jos tiedät, että kyseinen henkilö asuu Espoossa, lisää nimen perään Espoo (esim. Matti Meikäläinen Espoo).
  • jos haluat selvittää kenelle numero kuuluu, laita viestiin selvitettävä numero (esim. 050 123 4567).

Vinkkejä

  • Jos hakuehdollasi löytyy enemmän kuin yksi osuma, saat seuraavat osumat vastaamalla viestiin L.
  • L-kirjain tarkoittaa lisää; haetaan lisähakutulosviesti (hae lisää osumia). Vastausviestissä ilmoitetaan kuinka monta tulosta hakuehdolla löytyy ja monesko tulos on kyseessä, esim. 1/5.
Hae ajoneuvon tiedot

Joko soittamalla tai lähettämällä viestin numeroon 02001000

  •     auto, kirjoita viestiin rekisteritunnus: XXX-123
  •     moottoripyörä, kirjoita viestiin: mp XXX-123
  •     mopo, kirjoita viestiin: mopo XXX-123
  •     perävaunu, kirjoita viestiin: vaunu XXX-123
  •     siirtokilpi, kirjoita viestiin: siirto XXX-123

Tietolähde Trafin ajoneuvoliikennerekisteri

Ajoneuvohakujen lähteenä on Liikenteen turvallisuusviraston, Trafin, ajoneuvoliikennerekisteri.

Huomioithan ennen palvelun käyttöä, että palvelussa palautuvia tietoja ei saa käyttää millään tavalla lainvastaisesti tai sellaiseen käyttötarkoitukseen, jolla vaarannettaisiin henkilöiden yksityisyydensuojaa. Palvelun palauttamia tietoja on tarkoitus hyödyntää lähtökohtaisesti kuluttajien ajoneuvokaupan yhteydessä varmistamaan kaupan luotettavuutta ajoneuvotietojen tai omistajan osalta esimerkiksi selvittämällä, että myyjä omistaa ajoneuvon.

Muiden hyväksyttyjen käyttötarkoitusten on liityttävä liikenneturvallisuuteen, ajoneuvoihin, ajoneuvoliikenteeseen tai sen aiheuttamiin ympäristöhaittoihin taikka ajoneuvon kuljettamiseen. Palvelua käyttäessäsi sitoudut noudattamaan edellä mainittuja ehtoja.

Ota yhteyttä

Minun Telia

Kirjaudu Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen ja maksa laskut helposti, päivitä liittymäsi ja palvelusi, löydä puk-koodi, tee vikailmoitus tai chattaile asiakaspalvelumme kanssa.

Kirjaudu selaimella

Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle

Chat auttaa häiriöilmoituksissa ma–pe 8.00–20.30 ja la–su 9.00–19.30.
 

Telia Helppi

 0600 10 100

2,25 €/min + pvm, jonotusajalta mpm/pvm

Helppi auttaa esimerkiksi laitteiden käyttöönotossa, asentamisessa ja päivittämisessä puhelimitse tai paikan päällä.

Jos tekniikka temppuilee, asia ratkeaa usein nopeasti soittamalla Helpin puhelintukeen. Etätuen avulla ratkomme ongelmat ja opastamme sinua kuin olisimme vieressäsi.

Lue lisää Helpistä

Varaa soittoaika

Ma–pe 8–20, la 9–16.30.
 

Chat

Chat-asiakaspalvelumme on palveluksessasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.

Kirjaudu

Chatbot

Bottimme ohjaa sinut kirjautumatta oikean tiedon lähteelle ja tarvittaessa aina asiakaspalveluun asti.

Avaa chatbot >

Chat auttaa häiriöilmoituksissa ma–pe 8.00–20.30 ja la–su 9.00–19.30.