Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käyttämisen laitteessasi ja tallentamisen siihen. Lisätietoa saat evästeitä koskevasta tietosuojaselosteesta. Lue lisää

Asiakaspalvelun vastausajat

Viikko 31/2018

Kuluttaja-asiakaspalvelu
Numero  Keskimääräinen vastausaika  Vastattu alle minuutin  Vastattu alle 3 minuutin
020 690 400 3 min 48 s 18 % 46 %
Yritysasiakaspalvelu
Numero  Keskimääräinen vastausaika  Vastattu alle minuutin  Vastattu alle 3 minuutin
020 693 693 0 min 43 s 70 % 77 %
Sähköpostin vastausaika
Keskimääräinen vastausaika 30 h
Vastattu alle 48 tunnissa 93 %
Telia Q2/2018
Numero Keskimääräinen vastausaika Vastattu alle minuutin Vastattu alle 3 minuutin
Kuluttaja-asiakaspalvelu
020 690 400
2 min 45 s 38 % 56 %

 

Sähköpostin keskimääräinen vastausaika 66 h
Sähköpostiin vastattu alle 48 tunnissa 75 %

 

Telia Q1/2018
Numero Keskimääräinen vastausaika Vastattu alle minuutin Vastattu alle 3 minuutin
Kuluttaja-asiakaspalvelu
020 690 400
4 min 8 s 16 % 43 %
Sähköpostin keskimääräinen vastausaika 44 h
Sähköpostiin vastattu alle 48 tunnissa 71 %
Telia Q4/2017
Numero Keskimääräinen vastausaika Vastattu alle minuutin Vastattu alle 3 minuutin
Kuluttaja-asiakaspalvelu
020 690 400
1 min 42 s 46 % 83 %
Sähköpostin keskimääräinen vastausaika 33 h
Sähköpostiin vastattu alle 48 tunnissa 89 %