Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käyttämisen laitteessasi ja tallentamisen siihen. Lisätietoa saat evästeitä koskevasta tietosuojaselosteesta. Lue lisää

Asiakaspalvelun vastausajat

Viikko 24/2018

Kuluttaja-asiakaspalvelu
Numero  Keskimääräinen vastausaika  Vastattu alle minuutin  Vastattu alle 3 minuutin
020 690 400 1 min 36 s 53 % 69 %
Yritysasiakaspalvelu
Numero  Keskimääräinen vastausaika  Vastattu alle minuutin  Vastattu alle 3 minuutin
020 693 693 0 min 44 s 72 % 76 %
Sähköpostin vastausaika
Keskimääräinen vastausaika 125 h
Vastattu alle 48 tunnissa 66 %
Telia Q1/2018
Numero Keskimääräinen vastausaika Vastattu alle minuutin Vastattu alle 3 minuutin
Kuluttaja-asiakaspalvelu
020 690 400
4 min 8 s 16 % 43 %
Sähköpostin keskimääräinen vastausaika 44 h
Sähköpostiin vastattu alle 48 tunnissa 71 %
Telia Q4/2017
Numero Keskimääräinen vastausaika Vastattu alle minuutin Vastattu alle 3 minuutin
Kuluttaja-asiakaspalvelu
020 690 400
1 min 42 s 46 % 83 %
Sähköpostin keskimääräinen vastausaika 33 h
Sähköpostiin vastattu alle 48 tunnissa 89 %
Telia Q3/2017
Numero Keskimääräinen vastausaika Vastattu alle minuutin Vastattu alle 3 minuutin
Kuluttaja-asiakaspalvelu
020 690 400
1 min 45 s 44 % 81 %

 

Sähköpostin keskimääräinen vastausaika 38 h
Sähköpostiin vastattu alle 48 tunnissa 88 %