Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käyttämisen laitteessasi ja tallentamisen siihen. Lisätietoa saat evästeitä koskevasta tietosuojaselosteesta. Lue lisää

Takaisin

Hidas nettiyhteys

Pätkiikö tai hidasteleeko netti?

Tarkista ensin ajankohtaiset häiriötiedotteet ja häiriökartta sekä tarkista laitteiden asetukset ja toimivuus.

Asiakaspalvelu auttaa tilanteissa, joissa ongelman syy on Telian palveluissa tai verkoissa. Tällöin kannattaa kuitenkin ensin tarkistaa, onko aiheesta lisätietoa häiriötiedotteissa. Tarkista myös laitteesi asetukset ja toimivuus, sillä useimmiten ongelma ja sen ratkaisu löytyvät sieltä.

toimi näin vikatilanteissa

  1. Tarkista vika- ja häiriötiedotteet häiriötiedotteista.
  2. Käynnistä laitteet uudelleen sekä tarkista laitteiden kytkennät ja asetukset.
  3. Mikäli käytät yhteyttä langattomasti (WLAN), kokeile yhteyttä kytkemällä verkkokaapeli modeemin ja tietokoneen välille.
  4. Ota yhteyttä asiasta paikan päältä, mikäli mahdollista.

Tutustu myös näihin ohjeisiin

Jos liittymäsi hidastelee, voit yrittää paikantaa vian helposti ja nopeasti itsepalveluna seuraamalla palvelun ohjeita. Vianrajausautomaatilla voit sulkea itsepalveluna pois tietyt laajakaistaongelmat ja jättää tarvittaessa vikailmoituksen asiakaspalvelun asiantuntijoille jatkoselvitykseen.