Hybridilaajakaistan tilaus ja toimitus

Hybridilaajakaista yhdistää kiinteän laajakaistan ja mobiilinetin yhdeksi vakaaksi ja nopeaksi laajakaistaksi.
Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille. Näytä yritysasiakkaiden ohje.

Hybridilaajakaistan uusmyynti on päättynyt 7.12.2021. Muutoksella ei kuitenkaan ole vaikutusta jo tilattuna oleviin nettiyhteyksiin, vaan ne jatkavat toimintaansa kuten ennenkin.

Jos olet hankkimassa uutta laajakaistayhteyttä, tutustu muihin laajakaistatyyppeihin ja selvitä helposti saatavuushaulla, millaisia nettiyhteyksiä osoitteeseesi on tarjolla.

Katso saatavuus

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Chat

Chat-asiakaspalvelumme on apunasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.

Kirjaudu

Chatbot

Bottimme ohjaa sinut kirjautumatta oikean tiedon lähteelle ja tarvittaessa aina asiakaspalveluun asti.

Avaa chatbot >

Chat-asiakaspalvelu on avoinna 24/7.
 

Telia somessa

Asiakaspalvelutiimimme tavoitat Facebookissa ja Twitterissä.
 
 Telia Facebookissa
 Telia Twitterissä

 

Muista myös Telia Yhteisö, josta voit löytää neuvoja ja ratkoa tuotteisiin sekä digiin liittyviä ongelmia yhdessä osaavien asiakkaidemme kanssa.

Yhteisöön

Facebookissa ja Twitterissä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.
 

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.

 020 690 400

(mpm/pvm, myös jonotusajalta)

Palveluhinnasto
Asiakastuen vastausajat


Muistathan, että ollessasi kirjautuneena Minun Teliaan, tavoitat chat-asiakaspalvelumme 24/7. Voit jättää viestin myös lomakkeella.

Ma–pe 9–17.
Hätätilanteissa (puk-koodit, liittymän sulkeminen sekä TV-häiriöiden ilmoitukset) palvelemme 24/7.