Takaisin

Hybridilaajakaistan tilaus ja toimitus

Hybridilaajakaista on nettiyhteys, joka yhdistää kiinteän laajakaistan ja mobiilinetin yhdeksi vakaaksi ja nopeaksi laajakaistaksi.
Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille. Näytä yritysasiakkaiden ohje.
  1. Tilaa laajakaista verkkosivuillamme tekemällä ensin saatavuushaku, jolla selviää, millaisia vaihtoehtoja osoitteeseesi on tarjolla. Asiakaspalvelumme auttaa sinua tarvittaessa 

    Tarkista saatavuus
  2. Saat tilausvahvistuksen sovitulla tavalla ja arvioidun toimitusajankohdan tekstiviestillä. Tilauksesi siirtyy nyt käsiteltäväksi.
  3. Telia Zone Hybrid -reititin ja sim-kortti lähetetään sinulle postitse valmiiksi asennettuna heti, kun tilauksesi on vastaanotettu. Jos teet tilauksen Telia Kaupassa, saat halutessasi sim-kortin mukaasi heti. Toimitamme sinulle myös Postin lähetystunnuksen, jolla voit seurata laitteidesi toimituksen etenemistä.
  4. Käsittelemme tilauksesi. Ilmoitamme sinulle puhelimitse tai tekstiviestillä, milloin tilaamasi tuote on käytettävissä. Toimitamme sinulle tunnukset, joita tarvitset liittymääsi kuuluvien palveluiden käyttöön (sähköposti, kirjautuminen Minun Teliaan laajakaistan hallinnointia varten).
  5. Tilaamasi yhteys on asennettavana. Saat kiinteän laajakaistan käyttöösi sovitun päivämäärän aikana. Pidä reititin kytkettynä seinään ja virrat päällä asennustyön helpottamiseksi. Asennuksen jälkeen käytössäsi on hybridilaajakaista.
Lisää samasta aiheesta

Hybridilaajakaistan käyttöönotto

Hybridilaajakaistan käyttö ja ongelmatilanteet

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

 020 690 400

Palveluhinnasto
Asiakastuen vastausajat

 

Häiriöasioissa voit myös varata sinulle sopivan soittoajan.

Varaa aika

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi nyt? Täytä yhteydenottolomake, niin olemme sinuun tarvittaessa yhteydessä.

Täytä lomake

 

Ma–pe 8–18 (mpm/pvm). Häiriöilmoitukset ma–pe 8–20 ja la 9–16.30.
Hätätilanteissa (puk-koodit, liittymän sulkeminen sekä TV-häiriöiden ilmoitukset) palvelemme 24/7.

Telia Helppi

 0600 10 100

2,25 €/min + pvm, jonotusajalta mpm/pvm

Helppi auttaa esimerkiksi laitteiden käyttöönotossa, asentamisessa ja päivittämisessä puhelimitse tai paikan päällä.

Jos tekniikka temppuilee, asia ratkeaa usein nopeasti soittamalla Helpin puhelintukeen. Etätuen avulla ratkomme ongelmat ja opastamme sinua kuin olisimme vieressäsi.

Lue lisää Helpistä

Varaa soittoaika

Ma–pe 8–20, la 9–16.30.
 

Chat

Chat-asiakaspalvelumme on palveluksessasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.

Kirjaudu

Chatbot

Bottimme ohjaa sinut kirjautumatta oikean tiedon lähteelle ja tarvittaessa aina asiakaspalveluun asti.

Avaa chatbot >

Chat auttaa häiriöilmoituksissa ma–pe 8.00–20.30 ja la–su 9.00–19.30.
 

Telia somessa

Asiakaspalvelutiimimme tavoitat Facebookissa ja Twitterissä.
 
 Telia Facebookissa
 Telia Twitterissä

 

Muista myös Telia Yhteisö, joka on keskustelupaikka asiakkaillemme ja muille digistä kiinnostuneille.

Yhteisöön

Facebookissa ja Twitterissä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.
Facebookissa vastaamme yksityisviesteihin 24/7.