Hybridilaajakaistan tilaus ja toimitus

Hybridilaajakaista yhdistää kiinteän laajakaistan ja mobiilinetin yhdeksi vakaaksi ja nopeaksi laajakaistaksi.
Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille. Näytä yritysasiakkaiden ohje.

Hybridilaajakaistan uusmyynti on päättynyt 7.12.2021. Jo tilattuna olevat nettiyhteydet jatkavat kuitenkin toimintaansa toistaiseksi kuten ennenkin.

Jos olet hankkimassa uutta laajakaistayhteyttä, tutustu muihin laajakaistatyyppeihin ja selvitä helposti saatavuushaulla, millaisia nettiyhteyksiä osoitteeseesi on tarjolla.

Katso saatavuus

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Chat

Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
 

Avaa chat >
Kirjaudu

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Telia somessa

Tavoitat meidät Facebookissa ja X:ssä (entinen Twitter).
 
 Telia Facebookissa
 Telia X:ssä

 

Muista myös Telia Yhteisö, josta voit löytää neuvoja ja ratkoa tuotteisiin sekä digiin liittyviä ongelmia yhdessä osaavien asiakkaidemme kanssa.

Yhteisöön

Facebookissa ja X:ssä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.
 

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.

 020 690 400

(mpm/pvm, myös jonotusajalta)

Palveluhinnasto
Asiakaspalvelun vastausajat


Minun Teliassa tavoitat chat-asiakaspalvelun 24/7.

Etsitkö sähköpostia? Voit kertoa asiasi sen sijaan lomakkeella.

Ma–pe 9–20 ja la 10–16.
PUK-koodi, liittymän tai Mobiilivarmenteen sulku ja TV-häiriöiden ilmoitukset 24/7.