Kumpaan ostoskoriin haluat siirtyä?
Laitteet
Liittymät ja palvelut
Liittymän omistajana kirjaudut sisään Telia-tunnuksella, muussa tapauksessa puhelinnumerolla ja salasanalla*.
Yrityksesi liittymiä ja palveluita hallitset kirjautumalla Minun Telia Yrityksille
Kirjaudu sisään pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.
Huom. Jos haluat tarkastella työsuhdeliittymääsi, kirjautuminen onnistuu vain käyttäjätunnuksella, joka on työliittymäsi puhelinnumero.
Hybridilaajakaistan uusmyynti on päättynyt 7.12.2021. Jo tilattuna olevat nettiyhteydet jatkavat kuitenkin toimintaansa toistaiseksi kuten ennenkin.
Jos olet hankkimassa uutta laajakaistayhteyttä, tutustu muihin laajakaistatyyppeihin ja selvitä helposti saatavuushaulla, millaisia nettiyhteyksiä osoitteeseesi on tarjolla.
Katso saatavuus
Hybridilaajakaistan käyttöönotto
Hybridilaajakaistan käyttö ja ongelmatilanteet
Chat
Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
Avaa chat > Kirjaudu
Telia somessa
Tavoitat meidät Facebookissa ja Twitterissä. Telia Facebookissa Telia Twitterissä
Muista myös Telia Yhteisö, josta voit löytää neuvoja ja ratkoa tuotteisiin sekä digiin liittyviä ongelmia yhdessä osaavien asiakkaidemme kanssa. Yhteisöön
Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.
(mpm/pvm, myös jonotusajalta) Palveluhinnasto Asiakaspalvelun vastausajat
Minun Teliassa tavoitat chat-asiakaspalvelun 24/7. Etsitkö sähköpostia? Voit kertoa asiasi sen sijaan lomakkeella.