Askarruttaako jokin asiakkuuteen tai kirjautumiseen liittyvä kysymys? Tästä ohjeesta löydät vastauksia yleisimpiin kirjautumiseen liittyviin kysymyksiin ja ongelmatilanteisiin.
Usein kysyttyä asiakkuudesta ja kirjautumisesta
Kyllä voit. Voit kirjautua Minun Teliaan kaikilla olemassa olevilla Soneran ja Tele Finlandin tunnuksilla.
Jos unohdat Telia-tunnukseen määrittelemäsi käyttäjätunnuksen tai salasanasi, voit uusia sen tunnistautumalla verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.
Katso ohje Telia-tunnuksen salasanan uusimiseen
Matkapuhelinnumerosi tai Telia Internet -käyttäjätunnuksen salasanaan ja käyttäjätunnukseen on erillinen ohje.
Sähköposti ja MMS-viestit ovat liittymän käyttäjän palveluja, jonka vuoksi liittymän omistajalla ole niihin lähtökohtaisesti oikeuksia. Pääset lukemaan viestejä kirjautumalla matkapuhelinnumerollasi tai laajakaistan Telia internet -tunnuksella.
Voit yhdistää yhden matkapuhelin- ja/tai laajakaistaliittymän Telia-tunnukseesi. Tämän jälkeen voit käyttää liittymäkohtaisia palveluita, kuten lukea MMS-viestin, käyttää sähköpostia tai ajastaa Telia TV -etätallennuksen.
Saat näkyville kaikki omalle henkilötunnuksellesi avatut matkapuhelin- ja laajakaistaliittymät kirjautumalla Minun Teliaan verkkopankkitunnuksella, mobiilivarmenteella tai Telia-tunnuksella. Kirjautuessasi puhelinnumerollasi tai laajakaistaliittymän Telia Internet -tunnuksilla näet ainoastaan kyseisen liittymän tiedot.
Sivuilla ei näytetä myöskään yrityksen nimellä olevia liittymiä. Yritysliittymällä voit kirjautua palveluun käyttämällä matkapuhelinnumeroa tai Telia internet -tunnusta.
Halutessanne voitte keskittää kaikki perheen liittymät samalle henkilölle tekemällä omistussuhteen muutoksen.
Voit tunnistautua myös mobiilivarmenteella, jolloin näet kirjautuneena kaikki liittymäsi ja palvelusi.
Voit kirjautua palveluun myös matkapuhelinnumerollasi tai laajakaistan Telia internet -tunnuksella. Näin voit toimia myös silloin, jos pankkiasi ei löydy palvelusta pankkilistauksesta.
Huom! Puhelinnumerolla tai Telia internet -tunnuksella kirjautuessa näet vain kyseisen liittymän tiedot.
Ota yhteyttä
Minun Telia
Kirjaudu Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen ja maksa laskut helposti, päivitä liittymäsi ja palvelusi, löydä puk-koodi, tee vikailmoitus tai chattaile asiakaspalvelumme kanssa.
Kirjaudu selaimella
Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle
Chat
Chat-asiakaspalvelumme on apunasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.
Kirjaudu
Chatbot
Bottimme ohjaa sinut kirjautumatta oikean tiedon lähteelle ja tarvittaessa aina asiakaspalveluun asti.
Avaa chatbot >
Telia somessa
Asiakaspalvelutiimimme tavoitat Facebookissa ja Twitterissä.
Telia Facebookissa
Telia Twitterissä
Muista myös Telia Yhteisö, josta voit löytää neuvoja ja ratkoa tuotteisiin sekä digiin liittyviä ongelmia yhdessä osaavien asiakkaidemme kanssa.
Yhteisöön