Telia TV DV8919-digiboksin verkkokaapelilla yhdistämisessä oli häiriöitä (Korjaupäivitys julkaistu)

Häiriön alkamisaika: 25.05.2022 10:55:00
Häiriön päättymisaika: 17.11.2022 09:36:00

Osalla asiakkaista havaittu häiriö Telia TV DV8919 -digiboksin verkkoyhteyden muodostamisen kanssa. Digiboksi ei tunnista verkkoyhteyttä verkkokaapelin kautta. Wlan -yhteyden kautta yhteys muodostuu kuitenkin ongelmitta.

Verkkokaapeli kannattaa kytkeä irti ja yhdistää digiboksi verkkoon langattomasti.

---

Päivitys 3.11. Digiboksille on ajettu otsikon ongelman korjaava järjestelmäpäivitys (Firmwaren versionumero 10.3.75).

Jos päivitystä ei automaattisesti asennu, ota digiboksin virtajohto hetkeksi irti ja kytke takaisin. Näin varmistut, että laite käy varmasti virroitta ja ottaa uuden yhteyden nettiin.

Jos päivitys ei automaattisesti lähde asentumaan, sen voi asentaa itse valitsemalla digiboksin valikosta Asetukset -> Laitteen asetukset -> Tietoja -> Järjestelmäpäivitys

Pahoittelemme häiriötä.