Osa kanavista vaati virheellisesti tallennusta Telian yhteydellä (DV8919)

Häiriön alkamisaika: 05.04.2022 00:00:00
Häiriön päättymisaika: 20.07.2022 00:00:00

Päivitys 20.7.:

Ongelma on saatu aiemmin mainitulla ohjelmapäivityksellä selätettyä.

Uuteen ohjelmistoversioon voi päivittää valitsemalla Asetukset -> Järjestelmäasetukset -> Laitteen asetukset -> Tietoja -> Järjestelmäpäivitys. Korjaus voi astua voimaan pienellä viiveellä (noin 5 min) päivityksen jälkeen.

Jos häiriötä vielä ilmenee, ota virtapiuha irti seinästä n. 15 sekunnin ajaksi, jotta laite oikeasti käy virroitta.

-------------------

Päivitys 05.07.:

Korjaus tehty uudella ohjelmistopäivityksellä (versio 10.3.65). Uuteen ohjelmistoversioon voi päivittää valitsemalla Asetukset -> Järjestelmäasetukset -> Laitteen asetukset -> Tietoja -> Järjestelmäpäivitys. Korjaus voi astua voimaan pienellä viiveellä (noin 5 min) päivityksen jälkeen.

-------------------

Telia TV digiboksi DV8919 vaatii virheellisesti useiden ohjelmien tallennusta, vaikkakin käytössä on Telian verkkoyhteys.

Digiboksi hakee verkkoyhteyttä noin 60 sekunnin ajan käynnistämisen jälkeen, joten digiboksin virtajohtoa irti käyttämällä digiboksi saa mahdollisuuden tunnistaa Telian verkkoyhteys uudelleen.

Häiriö on parhaillaan korjauksessa.

Pahoittelemme häiriötä.