Telia TV tallenteita puuttuu tai tallenteissa voi esiintyä häiriöitä

Häiriön alkamisaika: 02.07.2021 00:00:00
Häiriön päättymisaika: 04.08.2021 08:00:00

4.8. Päivitys: Korjaukset ovat suoritettu ja häiriöitä tallennuksissa ei ole esiintynyt 1.8 alkaen. Aikavälillä 2.7-31.7 tallentuneissa ohjelmissa voi esiintyä häiriöitä tai tallenne voi puuttua kokonaan.

--------------------------

2.8. Päivitys: Tallenteet ovat toimineet normaalisti perjantai-illasta 30.7 lähtien.

Tämän jälkeen asetettujen tallenteiden tulisi toimia normaalisti. Seuraamme tilannetta edelleen.

--------------------------

28.7. Päivitys: Korjaustoimet ovat edelleen käynnissä. Pahoittelemme häiriönkorjauksen pitkittymistä.


---------------------------


Telia TV digiboksi -palvelusta ja Telia TV -sovelluksesta puuttuu tallenteita. Häiriö vaikuttaa myös kirjastoihin tallentuneisiin ohjelmiin, joita voi puuttua.

Tallenteen katselu voi myös

  • päättyä virhekoodiin esim. 722
  • tallenne voi pätkiä, kuva voi pikselöityä tai pysähtyä
  • aloita alusta -toiminne ei toimi, päättyy virhekoodiin, ääni kuulu tai katoaa kesken katsomisen
  • tallennetta ei voi toistaa ollenkaan
  • tallenteesta voi puuttua ääni

Viallisia tai puuttuvia tallenteita emme saa korjattua tai palautettua.

Pahoittelemme häiriötä.