Sähköpostitilin salasanan vaihdossa voi esiintyä ongelmia

Häiriön alkamisaika: 04.05.2021 12:00:00
Arvioitu päättymisaika: 11.06.2021 20:00:00

Päivitys 15.6: Häiriö on korjattu etusivun osalta. Laajakaistatunnuksella kirjautuessa salasanan voi vaihtaa etusivun 'Yhteys kotiin' -valinnan kautta.

Salasanan vaihto ei onnistu, jos liittymän asetuksiin menee ylävalikon 'Minun Telia' -painikkeen kautta. Tämän osalta häiriötä vielä korjataan.

------------------

Päivitys 2.6.: Häiriön odotettu korjausaika on 11.6.

------------------

Päivitys 7.5.: Häiriön odotettu korjausaika on toukokuun loppuun mennessä.

------------------

Sähköpostitilin pääkäyttäjillä ei ole mahdollista vaihtaa tilin salasanaa Minun Telia -palvelusta. Salasanan voi nollata meidän sähköpostisivun 'Unohditko salasanasi?' linkistä, jos oma puhelinnumero on liitetty sähköpostitilin tietoihin.

Salasanan vaihtamisen mahdollisuus Minun Telia -palveluun palautetaan mahdollisimman pian.

Pahoittelemme häiriötä.