Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käyttämisen laitteessasi ja tallentamisen siihen. Lisätietoa evästeistä saat tietosuojalausunnostamme. Lue lisää

Olemme havainneet ongelmaa osassa Telia TV digibokseista

Häiriön alkamisaika: 17.05.2018 15:22:00

Jos Telia TV -palvelun mukana toimitettu 4302W- mallinen digiboksi ei ala ladata ohjelmistoa ethernet- kaapelilla yhdistettynä tai WLAN- yhteyden kautta, ota muistiin digiboksin pohjassa oleva tunnistenumero 'ETH MAC' ja ilmoita se meille. Ongelma esiintyy etenkin niissä tapauksissa, kun digiboksia käytetään jollain muulla kuin Telian laajakaistalla.

Voit olla meihin yhteydessä Omien sivujen kautta telia.fi/kirjaudu tai soittamalla 020 690 400

Pahoittelemme ongelmasta aiheutuvaa haittaa.

Telia asiakaspalvelu