Uusia ominaisuuksia Liikkuvaan Yritysverkkoon

Toimistojen verkottamiseen lisää vaihtoehtoja

Telia Yritysnetti ja Telia Yritysinternet Plus langaton -liittymät voi liittää osaksi Liikkuva Yritysverkko -palvelua. Uudistuksen myötä samalla mahdollistuu hybridi-liittymien lisääminen jo olemassa oleviin verkottamisratkaisuihin.

Verkottamalla toimistot, etäkäyttäjät ja jopa laitteet yhdellä ja samalla palvelulla säästät selvää rahaa. Palvelun hallinta on nopeaa ja helppoa, sillä se tapahtuu samasta käyttöliittymästä. Liikkuva Yritysverkko on aina ajan tasalla, sillä sitä kehitetään jatkuvasti. Se myös tukee uusimpia teknologioita, kuten 5G:tä ja eSIMiä. Liikkuvan Yritysverkon ratkaisussa olemassa olevan kiinteän verkon ei tarvitse olla Telialta ostettu, vaan mikä tahansa operaattorin verkko käy toteutuksen pohjaksi.

Uutena ominaisuutena M2M Asiakaslaite IoT-laitteiden verkottamiseen

M2M Asiakaslaite on kustannustehokas ratkaisu rakentaa laitteiden mobiiliverkottamista, kun laitteessa ei ole SIM-kortin paikkaa. Voit liittää ja etähallita useita laitteita saman mobiililiittymän takaa. Palvelun käyttökohteita ovat muun muassa ajoneuvoasennukset, kiinteistöautomaatio, kamerat, mittarit, tulostimet ja anturit.

Palvelun hyödyt:

✓ Avaimet käteen ratkaisu – valmis konfiguraatio
✓ Kaksisuuntaiset yhteydet
✓ Saumaton integrointi yritysverkkoon
✓ Kevyt, skaalautuva ratkaisu, jolla pääset helposti alkuun

Tutustu Liikkuvaan Yritysverkkoon