ICT-alan lakko on päättynyt – käsittelemme parhaillaan lakon aikana kertyneitä töitä
ICT-alan työehtosopimusneuvottelussa on löytynyt sovinto, ja 25.4. alkanut lakko päättyy välittömästi. Pitkään jatkunut lakko on aiheuttanut ruuhkaa ja viivästyksiä palvelussamme. Käsittelemme parhaillaan lakon aikana kertyneitä työpyyntöjä sekä edistämme lakon vuoksi viivästyneitä toimituksia ja käyttöönottoja. Teemme parhaamme tilanteen helpottamiseksi.
Lakon vaikutukset Telian palveluihin
Lakko on vaikuttanut monin tavoin Telia Finlandin ja Telia Inmics-Nebulan palveluihin. Lakolla ei ole ollut vaikutuksia Telia Cygaten palveluihin.
Lakosta johtuen emme ole voineet käsitellä kaikkia laskutukseen, asiakaspalveluun, tarjouspyyntöihin ja viankorjaukseen liittyviä työpyyntöjä. Lisäksi lakko on viivästyttänyt joidenkin yritysasiakkaiden palveluiden sovittuja käyttöönottoja ja muutoksia. Aloitamme nyt näiden työpyyntöjen käsittelyn. Sinun ei tarvitse tehdä mitään. Olemme yritykseesi yhteydessä asian edistyessä tai jos tarvitsemme lisätietoja.
Kattavat verkkopalvelumme palvelevat kellon ympäri
Suosittelemme, että jätät yhä kiireettömät vikailmoitukset verkkopalvelumme kautta. Näin pystymme nopeammin purkamaan kanaviimme kertynyttä ruuhkaa. Verkkopalvelumme liittymien ja palveluiden hallintaan löydät alta:
- Telia Finlandin palveluiden kiireettömät vikailmoitukset
- Palveluiden käyttäjätietojen ja oikeuksien hallinnointi
- Laskujen tarkastelu
Telia Inmics-Nebula -portaalit
- Telia Inmics-Nebulan palveluiden tukipyynnöt, tilaukset ja hallinnointi
Telia Cygate -portaalit
- Pulsar-portaali: Telia Cygaten palveluiden muutospyynnöt ja vikailmoitukset
- Smartview-portaali: Telia Cygaten palveluiden muutospyynnöt ja vikailmoitukset
Wholesale-asiakkaiden portaali
- Wholesale-asiakkaiden liittymätilaukset
- Kuluttajapalveluiden hallinnointi
- Kuluttajapalveluiden hallinnointi