Huoltotöillä vaikutuksia asiakaspalvelukanavien toimintaan la 27.3. klo 16.30 – ma 29.3. klo 7.00

Teemme huoltotöitä järjestelmissämme tulevana viikonloppuna. Tällä on vaikutuksia asiakaspalvelun toimintaan la 27.3. klo 16.30 – ma 29.3. klo 7.00. Asiakaspalvelun chat, Facebookin yksityisviestit sekä Minun Telia -sivujen ja sovelluksen viestit ja yhteydenottolomakkeet ovat pois käytöstä huoltotöiden aikana. Hyödynnäthän Minun Telian itsepalvelumahdollisuuksia ja Yritysportaalia, jotka toimivat täysin normaalisti.

Minun Teliassa voit mm. tehdä uusia tilauksia, tehdä muutoksia liittymiisi ja tarkistaa liittymiesi PUK-koodit sekä laskutiedot. Voit kirjautua Minun Teliaan verkkopankkitunnistautumisella, mobiilivarmenteella tai Telia-tunnuksella. Katso tarkemmat ohjeet kirjautumiseen.

Formulakauden avauskilpailu ajetaan sunnuntaina 28.3. Kirjoitimme artikkelin, jossa kerrotaan eri katseluvaihtoehdot ja tilausmahdollisuudet. Teethän kanavatilauksen jo hyvissä ajoin viikon aikana.

Varaudu Formula 1 -kauden aloitukseen aktivoimalla tilaamasi C More -tuote hyvissä ajoin. Ongelmatilanteissa löydät apua tukiartikkeleistamme ja häiriötiedotteista.

Kuluttaja-asiakkaiden puhelinpalvelussa palvellaan hätätilanteissa (PUK-koodit, liittymän sulkeminen sekä TV-häiriöiden ilmoitukset) 24/7. Yritysasiakkaiden puhelinpalvelussa palvellaan vikatilanteissa 24/7.
Puhelinpalvelumme itsepalveluautomaatit kuten vianrajausautomaatti, PUK-koodikysely, liittymän väliaikainen sulku ja avaus ovat poissa käytöstä huoltotöiden ajan sekä väliaikaisesti huoltotöiden jälkeen. Nämä toiminnallisuudet palautetaan käyttöön mahdollisimman pian.


PÅ SVENSKA

Kundtjänsten ur drift mellan lördag eftermiddag och måndag morgon på grund av underhåll 

Vi gör underhåll på våra system under helgen. Kundtjänstchatt, Facebook-privata meddelanden samt meddelanden och kontaktformulär på Minun Telia är ur drift från lördag 27.3. 16:30 till måndag 29.3. 07:00. Självbetjäningen i vår telefonservice är också avstängd under och tillfälligt efter underhållet. Dessa funktioner kommer att återställas så snart som möjligt. 

Självbetjäningen är öppen i Minun Telia och Yritysportaali 

Du kan logga in med online bankkonto, mobilcertifikat eller Telia ID för att göra nya beställningar, göra ändringar i dina prenumerationer eller kontrollera PUK-koder och faktureringsinformation för dina prenumerationer. Du kan också nå oss via våra sociala mediekanaler.


IN ENGLISH

Customer service channels out of service between Saturday afternoon and Monday morning due to maintenance

We are doing maintenance on our systems during this weekend. Customer service chat, Facebook private messages, as well as messages and contact forms on the Minun Telia are out of service from Saturday 27.3. 4:30 pm until Monday 29.3. 7:00 am. The self-service in our telephone service is also off during and temporarily after the maintenance. These functions will be restored as soon as possible. 

Self-service is open in Minun Telia and Yritysportaali 

You can log in with online bank account, mobile certificate or Telia ID to place new orders, make changes to your subscriptions, or check PUK codes and billing information of your subscriptions. You can also reach us through our social media channels.

Medialle

Telian lehdistötiedotteet
sekä viestinnän yhteystiedot.

Siirry sivustolle