Asiakaspalvelun joulunajan vinkit kuluttaja-asiakkaille

Usein apu löytyy asiakastukemme ohjeista. Askarruttaako sinua esimerkiksi jokin näistä?

MMS-viestit eli multimediaviestit

• Katso ohje MMS-viestien lukemiseen ja MMS-asetusten tilaamiseen.
  • Jos MMS-viestien käytössä on ongelmia, tarkista Minun Teliasta ettei MMS-viestien esto ole päällä. Mene liittymän tiedoissa kohtaan Lisäpalvelut ja etene siitä polkua Estot ja rajoitukset > Multimediaviestirajoitukset. Varmista lisäksi, että laitteen mobiilidata on päällä.

Matkapuhelinliittymällä ei pääse nettiin

• Jos datan käyttö on estetty, liittymällä ei pääse nettiin. Voit poistaa eston Minun Teliassa liittymän tiedoissa kohdassa Lisäpalvelut ja etene polkua > Estot ja rajoitukset > Muut rajoitukset.
  • Varmista myös, että mobiilidata on sallittu puhelimen asetuksista.

Mobiiliyhteyden tilaaminen älykelloon

• Katso ohje Multi-palvelun käyttöönottoon.
  • Jos palvelun tilaamisessa on ongelmia, tarkista Minun Teliasta, että liittymän tilausoikeudet ovat päällä. Voit muuttaa oikeuksia valitsemalla Omat tietoni ja asetukset -kohdasta Tilausoikeudet.
  • Applen ja Samsungin älykelloissa voit siirtää vanhan kellon eSIMin ja liittymän uuteen kelloon käyttöönoton yhteydessä, kun valitset vanhan liittymän siirron uuden liittymän avauksen sijasta.

Uuden SIM-kortin tilaus

eSIMin tilaus ja aktivointi

TV- ja viihdepalvelut

• Jos olet hankkimassa MTV Katsomo -suoratoistopalvelua, tutustu tilaus- ja aktivointiohjeisiin.
  • Jos Telia Play -sovelluksen käyttäjätunnus hukassa, voit tarkistaa sen kirjautumalla Minun Teliaan liittymän omistajana. Kirjautumisen jälkeen valitse Liittymäni ja palveluni -kohdasta Telia Play -sovellus. Jos sinulla on useampi Telia Play -sovellustilaus, tarkista minkä käyttäjätunnuksen haluat käyttöösi.
  • Jos käytät Telia Play -sovellusta usealla laitteella, tutustu ohjeisiin samanaikaisten käyttöjen määrästä. Tarvittaessa voit kirjata käyttäjätunnuksesi ulos kaikilta laitteilta osoitteessa teliaplay.fi.

Kellopuhelimet

• Liittymät Xplora-kellopuhelimiin ovat saatavilla ainoastaan Telia Kaupoista.

Katso joulun poikkeusaukioloajat asiakaspalvelussamme ja Telia Kaupoissa