Telialta tilatut tuotteet ja palvelut toimitetaan normaalisti

Päivitetty 19.3.2020

Kaikki tuotteet ja palvelut toimitetaan ja kytketään normaalisti poikkeusoloista riippumatta (mukaan lukien mm. verkkokaupasta tilatut laitteet, SIM-kortit, digiboksit, modeemit).

Postin kotimaan lähetysten kulkuun koronavirustilanteella ei tällä hetkellä ole vaikutusta, eli paketit kulkevat normaalisti.

Paketteja voi edelleen noutaa automaateista, sillä THL:n mukaan koronavirus ei tartu lähetysten välityksellä eikä yhtään tartuntaa tavaroiden kautta ole todettu. Pintojen osuus viruksen leviämisessä ei nykytiedon mukaan ole merkittävä. Mikäli vastaanottaja ei pääse noutopisteelle tai ei halua asioida noutopisteellä, hän voi verkkokaupassa valita toimitustavaksi kotiinkuljetuksen. Posti toimittaa paketit haluttuun osoitteeseen ilman lähikontaktia. Kotipaketin luovutuksessa Posti ei esimerkiksi pyydä kuittausta vastaanottajalta, vaan kuljettaja kuittaa lähetyksen. Lähetystä ei myöskään luovuteta vastaanottajalle käteen, vaan kuljettaja soittaa ovikelloa ja asettaa lähetyksen oven eteen.

Medialle

Telian lehdistötiedotteet
sekä viestinnän yhteystiedot.

Siirry sivustolle