C More ja Liiga vapaasti katsottavissa Telia TV:stä 2.–10.12.2019

Telia, MTV ja C More ovat nyt yhtä. Juhlimme yhdistymistämme tarjoamalla mahdollisuuden nauttia maksutta C Moren viihteestä ja urheilusta sekä kotimaisesta huippujääkiekosta Telia TV -palvelussa 2.–10.12.2019.

C More -kanavien ja -ohjelmakirjaston lisäksi Telia TV -asiakkaillamme on pääsy C More -suoratoistopalvelun monipuoliseen tarjontaan. Palvelusta löytyvät mm. kotimaiset alkuperäissarjat Sunnuntailounas, Rehtori ja Roba, laadukkaita pohjoismaisia elokuvia ja sarjoja sekä Hollywood-elokuvia, urheilua ja lastenohjelmia. Voit myös katsoa MTV3-, Sub- ja AVA-kanavien suosikkiohjelmia ilman mainoskatkoja ja monesta sarjasta jaksoja ennakkoon.

Lisäksi kaikki Liiga-kanavat ja Liigan oheisohjelmat ovat vapaasti katseltavissa Telia TV:ssä. Maksuttoman jakson aikana Liigassa pelataan kaikkiaan 20 toinen toistaan kutkuttavampaa ottelua.

Vapaassa katselussa olevien sisältöjen katsominen onnistuu luomalla maksuttomat Telia TV -tunnukset ja lataamalla Telia TV sovellus joko puhelimeen, tablettiin tai Apple TV -boksiin (4. sukupolven boksit). Ohjelmat ovat katsottavissa myös Telia TV digiboksilla ja Telian kaapeliverkossa.

Tarkemmat tiedot sisällöistä ja ohjeet katsomiseen löytyvät osoitteesta telia.fi/kanavatauki.