C More Sport -tilaajille avataan kaikki C More Total -kanavat 31.10.2018–31.1.2019

C More Total -kanavat ovat katsottavissa Telia TV digiboksilla, kaapelikortilla ja sovelluksessa kolmen kuukauden ajan veloituksetta.

Vaikka F1-kausi alkaa olla jo loppusuoralla, C Morella on luvassa paljon herkkuja talvikauteen. Siksi haluamme avata C More Sport -asiakkaille koko C More Totalin viihdetarjonnan kolmen kuukauden ajaksi veloituksetta. Viihdetarjontaan kuuluu muun muassa Hollywood-leffoja, pohjoismaisia rikossarjoja sekä perheen pienimpien suosikkiohjelmia lasten omalla C More Juniori -kanavalla.

Urheilupuolella nähdään huikea määrä jalkapallon Mestarien Liigan, La Ligan ja Eurooppa-liigan otteluita sekä muuta huippu-urheilua. Formulatkin palaavat ruutuun testiajoilla jo helmikuussa, ja varsinainen F1-kausi starttaa käyntiin maaliskuussa.

Ja mikä parasta, kaikki C More Sport-, C More- ja C More Total -kanavapaketin tilaajat saavat käyttöönsä C More -suoratoistopalvelun 10.12.2018 alkaen.

Mihin kanavapaketteihin kanavat avataan?

• C More Sport
  • Liiga-passi + C More Sport
  • Viasat Urheilu + C More Sport
  • Liiga-passi + C More Sport + Viasat Urheilu

Mitkä kanavat ovat vapaasti katsottavissa?

• C More Stars
  • C More First
  • C More Hits
  • C More Series
  • C More Juniori
  • SF Kanalen

Milloin kanavat avataan?

Kanavat avataan kaikille nykyisille ja uusille C More Sport -asiakkaille keskiviikon 31.10. aikana. Kanavat suljetaan 31.1.2019.

Miten saan kanavat näkyviin?

Kanavat avataan kaikille C More Sport -asiakkaille automaattisesti. Jos kanavat eivät tule näkyviin, toimi näin:

• Telia TV digiboksi: Käynnistä digiboksisi uudelleen.
  • Telia TV kaapelikortti: Tee kanavahaku uudelleen.
  • Telia TV sovellus: Sulje sovellus ja kirjaudu siihen uudelleen.