C More muuttuu MTV Katsomoksi 10.10.

MTV:n suoratoistopalvelut uudistuvat: nykyisen MTV Katsomon ja C Moren sisällöt uuteen MTV Katsomoon.

MTV julkaisee lokakuussa uuden MTV Katsomo -suoratoistopalvelun. MTV:n nykyiset suoratoistopalvelut, MTV Katsomo ja C More, muuttavat uuteen palveluun. Uusi MTV Katsomo tarjoaa ennennäkemättömän monipuolisen kattauksen viihteestä draamaan, uutisista realitysarjoihin ja urheiluun. Uusi palvelu tulee sisältämään myös maksullisen MTV Katsomo+ -tilauksen.

Suomen johtava kaupallinen tv-yhtiö MTV uudistaa suoratoistopalveluitaan. Helmikuussa suoratoistopalvelu C Moren liiketoiminta siirtyi Telia Finlandilta MTV:lle. Nyt MTV yhdistää MTV Katsomon ja C Moren sisällöt kokonaan uudelle alustalle. Palvelun nimenä on tuttu ja luotettu MTV Katsomo.

Aiheesta lisää MTV:n sivuilla.

Nykyisiin Telialta tilattuihin C Moren kanavapaketteihin ja suoratoistotuotteisiin tulee muutoksia 10.10. alkaen. Katso muutossivultamme, miten muutokset vaikuttavat Telian asiakkaisiin.