C More Sportin tilaajille avataan C More Total -kanavat 18.11.2019–28.2.2020

Avaamme C More Sport -kanavapaketin tilaajille C More Total -kanavapaketin viihdekanavat vapaaseen katseluun 18.11.2019–28.2.2020. Urheilun lisäksi voit siis seurata laatusarjoja, elokuvia, dokumentteja ja lastenohjelmia ilman lisämaksua. Lisäksi C Moren oman suoratoistopalvelun koko sisältötarjonta on vapaasti katsottavissasi. C More Totalin kanavat ovat nähtävissä Telia TV digiboksilla, kaapelikortilla ja sovelluksessa sekä nykyisille että uusille C More Sportin tilaajille.

C More Totalin kanavat avataan seuraaviin kanavapaketteihin:

•    C More Sport
•    Liigapassi & C More Sport
•    Viasat Urheilu & C More Sport
•    Liigapassi & Viasat Urheilu & C More Sport

C More Totalin viihdekanavat:

•    C More First (myös HD)
•    C More Stars (myös HD)
•    C More Hits (myös HD)
•    C More Series (myös HD)
•    C More Juniori (myös HD)
•    SF Kanalen
•    C More -ohjelmakirjasto (kaapeliasiakkaalla käytettävissä Telia TV sovelluksessa)

C More -suoratoistopalvelu

C More Sportin tilaajat saavat nyt suoratoistopalvelun kautta entistäkin enemmän katsottavaa, sillä urheilun lisäksi myös viihdesisällöt ovat vapaasti katsottavissa 18.11.2019–28.2.2020 välisenä aikana.

C More -suoratoistopalvelusta löytyvät mm. kotimaiset alkuperäissarjat Rehtori, Onnela ja Roba, suosittu ruotsalainen komediasarja Solsidan, pohjoismaisia elokuvia ja sarjoja sekä Hollywood-elokuvia. Lisäksi suoratoistopalvelusta voi katsoa MTV3-, Sub- ja AVA-kanavien ohjelmat ilman mainoskatkoja ja monesta sarjasta jaksoja ennakkoon.

Näin otat C More -suoratoistopalvelun käyttöösi

Ohjelmistossa luvassa ainutlaatuisia urheiludokumentteja

C More Sportin tilaajana pääset näkemään loppuvuodesta useita ainutlaatuisia urheiludokumentteja. Esimerkiksi Kultaiset Leijonat (6.12.) on kaksiosainen dokumentti kultajuhliin päättyneestä maagisesta jääkiekon MM-keväästä 2019 ja sen sankareista. Tuoreessa F1-dokumentissa Never give up (13.12.) Valtteri Bottas kuljettaa meidät läpi voittojen, paalupaikkojen, takaiskujen ja sopimusneuvotteluiden värittämän F1-kauden 2019.

Uusi Formula 1 -kausi 2020 alkaa testiajoilla jo helmikuussa. Ensimmäinen kisaviikonloppu ajetaan 13.–15.3.2020 Australiassa ja kausi sisältää kaikkiaan 22 osakilpailua.

Jos kanavat eivät tule automaattisesti näkyviin, toimi näin:

•    Telia TV digiboksi: käynnistä digiboksi uudelleen.
•    Telia kaapeli-TV: tee kanavahaku uudelleen.
•    Telia TV sovellus: sulje sovellus ja kirjaudu siihen uudelleen.