Vinkit jouluajan asiointiin yksityisasiakkaille

Usein apu ongelmiin löytyy asiakastukemme ohjeista. Askarruttaako sinua esimerkiksi jokin näistä?

MMS-viestit eli multimediaviestit

Matkapuhelinliittymällä ei pääse nettiin

  • Jos datan käyttö on estetty, liittymällä ei pääse nettiin. Voit poistaa eston Minun Teliassa liittymän tiedoissa kohdassa Lisäpalvelut. Siirry kohtaan Estot ja rajoitukset ja siitä Muut rajoitukset.
  • Varmista myös, että mobiilidata on sallittuna puhelimen asetuksista.

Mobiiliyhteyden tilaaminen älykelloon

  • Katso ohje Multi-palvelun käyttöönottoon
  • Jos palvelun tilaamisessa on ongelmia, tarkista Minun Teliasta että liittymän tilausoikeudet ovat päällä. Voit muuttaa niitä valitsemalla Omat tietoni ja asetukset -kohdasta Tilausoikeudet.
  • Applen ja Samsungin älykelloissa pystyt siirtämään vanhan kellon eSIM:n ja liittymän uuteen kelloon käyttöönoton yhteydessä, kun valitset vanhan liittymän siirron uuden liittymän avauksen sijasta.

Uuden sim-kortin tilaus

eSIMin tilaus ja aktivointi

  • eSIMin tilaus toistaiseksi asiakaspalvelukanavistamme
  • Jos käytössäsi on Applen iPhone ja eSIM, voit siirtää eSIM:n uuteen iPhoneen käyttöönoton yhteydessä.

Katso asiakaspalvelumme poikkeusaukioloajat jouluna ja vuodenvaihteessa.

Medialle

Telian lehdistötiedotteet
sekä viestinnän yhteystiedot.

Siirry sivustolle