V sport -kanavissa ja urheilutarjonnassa uudistuksia 1.10. alkaen

Lajikohtaiset V sport -kanavat muuttuvat lajiriippumattomiksi, joten jatkossa kaikkea jalkapalloa tai jääkiekkoa ei keskitetä erikseen nimetyille kanaville.

Kanavapakettien hinnat tai nimet eivät muutu. Muutokset koskevat ainoastaan kanavapaketteihin sisältyviä TV-kanavia.

V sport -kanavat, joiden nimet muuttuvat:

• V sport jääkiekko → V sport 1 Suomi
  • V sport jalkapallo → V sport 2 Suomi
  • V sport urheilu → V sport+ Suomi
  • V sport hockey HD → V sport vinter (muuttuu 1.11.)

1.10. tapahtuvien muutosten yhteydessä avaamme myös Telia TV -asiakkaille V sport+ Suomi -kanavan vapaaseen katseluun toistaiseksi. Kanava avataan kaikille Telia TV digiboksi- ja kaapelikorttiasiakkaille sekä Telia TV sovellukseen niille, joilla on tilattuna jokin kanavapaketti tai Tallennuspalvelu.

Mikäli kanava ei tule automaattisesti näkyviin:

• Telia TV digiboksi: käynnistä digiboksi uudestaan
  • Telia TV kaapelikortti: tee kanavahaku uudestaan
  • Telia TV sovellus: kirjaudu ulos ja takaisin sisään

V sport+ Suomi:

V sport+ Suomi on talviurheilun ykköskanava, joka esittää monipuolisesti myös muuta urheilua. Kanavalla nähdään yksinoikeudella kilpailuja mm. maastohiihdon, alppihiihdon ja mäkihypyn maailmancupeista. Lisäksi valikoituja otteluita jalkapallon Valioliigasta, Bundesliigasta, jääkiekon NHL:stä sekä paljon muuta huippu-urheilua. Keväästä 2022 alkaen kanavan ohjelmistossa on myös Formula 1 -sarjan aika-ajoja, ennakkostudioita ja kohokohtia.

V sport 1 Suomi:

Maailman parhaan jääkiekkoliigan NHL:n ja keväästä 2022 alkaen Formula 1:n pääkanava. Viikonloppuisin NHL-kiekkoa parhaaseen katseluaikaan sekä suomalaiset studiolähetykset ennen mielenkiintoisimpia otteluita. Lisäksi myös runsas kattaus muuta urheilua, kuten otteluita eri jalkapalloliigoista, amerikkalaista jalkapalloa ja talvilajeja.

V sport 2 Suomi:

Kanavalla esitetään erityisesti jalkapalloa Euroopan parhaista liigoista mutta myös muuta huippu-urheilua. Näe mielenkiintoisimmat ottelut mm. jalkapallon Valioliigasta, Bundesliigasta sekä UEFA Europa ja Conference Leaguesta. Ohjelmistoon kuuluvat lisäksi jääkiekon NHL, talvilajeja ja paljon muuta. Kiinnostavimmissa otteluissa myös ennakkostudiot.