Muutoksia MTV Finland- ja MTV Music 24 -kanavissa

MTV Finland vaihtuu Paramount Networkiksi

Telia TV digiboksi laajakaistalla -palvelussa ja kaapeli-tv:ssä ilmaiskanavien joukossa oleva MTV Finland -kanava on 1.10. alkaen nimeltään Paramount Network. Viihdekanavan uudistettu ohjelmatarjonta palvelee aikuisia, perheitä ja nuoria katsojia, ja se kokoaa yhteen kanavayhtiön eri viihdebrändien sisällöt. Valikoimassa nähdään jatkossa mm.

• Draamasarjat Yellowstone ja WACO
  • The Roast with Alec Baldwin ja South Park, josta tulee uusi tuotantokausi.
  • The Daily Show with Trevor Noah ja The Other Two sekä mm. elokuvia ja livetapahtumia, kuten musiikkigaala MTV EMA’s ja vapaaottelusarja Bellator MMA.

Samaan aikaan kanava lisätään myös Telia TV digiboksille, joka toimii ilman Telian laajakaistaa.

Kanavapaikat pysyvät samana:

• Paramount Network 50
  • Paramount Network HD 60

MTV Music 24 vaihtuu MTV:ksi

Telia TV digiboksi laajakaistalla -palvelussa ja kaapelikortilla MIX S ja MIX M -kanavapaketeissa oleva MTV Music 24 on 1.10. alkaen nimeltään MTV.

MTV on maailman suurin musiikki-ja nuorisokanava, jonka uudistetusta kanavasisällöstä löytyy tämän hetken kuumimmat artistit ja viimeisimmät trendit ja muotisuuntaukset. Kanava on ikkuna tähtien ja musiikin eksklusiiviseen maailmaan, josta voi seurata kansainvälisiä hittisarjoja, live-konsertteja, ainutlaatuisia haastatteluja, paljastavia dokumentteja sekä legendaarisia MTV-palkintogaaloja.

Muutoksen yhteydessä kanava siirtyy kaapeli-tv:ssä mpge4-tekniikkaan ja vaatii näin ollen Cable Ready HD -laitteet sekä kaapelikortin linkittämisen

Kanavapaikka pysyy samana 321.