C Moren alkuperäissarjat -kategoria poistuu Telia TV digiboksilta ja Telia TV sovelluksesta 22.12.2020

Poistamme Telia TV:n C More -kanavapaketteihin kuuluvan kategorian ”Alkuperäissarjat” tiistaina 22.12. Jatkossa Telia TV:n C More -kanavapakettien asiakkaat näkevät aivan kaikki C Moren sisällöt suoraan C More -sovelluksella.

Telia TV digiboksilla (uusimmat mallit) on C More -suoratoistopalvelun sovellus. Kirjaudut automaattisesti C Moren suoratoistopalveluun, kun sinulla on tilattuna jokin C More -kanavapaketti Telia TV:n kautta. C More -sovellus löytyy digiboksilla kohdasta ”sovellukset”, eli löydät sen samasta paikasta kuin esim. Netflixin ja Youtuben.

Telia TV sovelluksella pääset kirjautumaan suoraan C Moren suoratoistopalveluun, kun sinulla on ladattuna uusimmat versiot sekä Telia TV:stä että C Moren suoratoistopalvelusta. Katso tarkemmat ohjeet www.telia.fi/cmore-suoratoisto.

Kun sinulla on tilattuna jokin C More -kanavapaketti Telia TV:n kautta, nautit helposti ja vaivattomasti kaikista C Moren sisällöistä, mm. alkuperäissarjoista ja leffoista. Kirjautuminen tapahtuu Telia TV:n tunnuksilla.