C Moren viihdekanavat uudistuvat elokuussa

MTV:n viihdepuolen maksu-tv-kanavissa tapahtuu muutoksia 14.8.2023. Yhteensä nykyisten kuuden viihdekanavan sijaan jatkossa katsottavissa on neljä kanavaa sekä cmore.fi-suoratoistopalvelu.

• C More First -kanavan nimi vaihtuu, uusi nimi on MTV Aitio.
  • C More Series -kanavan nimi vaihtuu, uusi nimi on MTV Viihde.
  • C More Hits- ja C More Stars -kanavat poistuvat valikoimasta.
  • C More Juniori ja SF-kanalen sekä urheilukanavat jatkavat ennallaan.

Uusi MTV Aitio -kanava löytyy jatkossa C More Firstin kanavapaikalta ja MTV Viihde puolestaan C More Seriesin kanavapaikalta.

MTV Aitio- ja MTV Viihde -kanavat esittävät aamusta iltaan uutuuselokuvia, laatusarjoja ja tuttuja klassikoita. Lisäksi MTV Aitio lähettää parhaaseen katseluaikaan suosittuja kotimaisia alkuperäissarjoja. Ensimmäisenä kotimaisena ensi-iltana seurataan Maria Kallio -sarjan toista tuotantokautta elokuussa. Syksyn uutuuksiin kuuluvat myös mm. jättituotanto Estonia sekä Onnelan 5. tuotantokausi.

Kanavamuutokset koskevat asiakkaitamme, joilla on tilattuna Telia Play -palveluun tai Telian kaapelikortille jokin seuraavista kanavapaketeista:

• C More
  • C More Total
  • C More + V film
  • Telia  Liigapassi + C More Total
  • Telia Liigapassi + C More Total + V premium
  • V premium + C More Total

Lisäksi muutos koskee Telia Play- ja kaapelikorttiasiakkaitamme, joille C More Hits -kanava on ollut katsottavissa veloituksetta. C More Hitsin tilalle tulee 14.8. alkaen uusi kanava MTV Viihde.

Kanavamuutokset tapahtuvat automaattisesti, eikä sinun tarvitse tehdä mitään. Ainoastaan kaapeli-TV:ssä muutosten näkyminen saattaa edellyttää kanavien uudelleenhakua.