Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käyttämisen laitteessasi ja tallentamisen siihen. Lisätietoa saat evästeitä koskevasta tietosuojaselosteesta. Lue lisää

Postin lakko päättyi, vaikutukset näkyvät vielä Telian lähetyksissä

Posti- ja logistiikka-alan unionin Postin toimintaan vaikuttanut lakko sekä tilanteeseen liittyvät tukilakot päättyivät keskiviikkona 27.11.2019.

Lakon vaikutukset näkyvät vielä Telian kirjelähetysten perillemenossa, kun lakon aikana ruuhkautuneita lähetyksiä puretaan. Pakettitoimitukset kulkevat normaalisti.

Paperilaskuasiakkaiden ei tarvitse olla Teliaan yhteydessä lakon aikana lähetetyistä laskuista. Paperilaskuilla saattaa näkyä laskun alkuperäinen eräpäivä, mutta olemme muuttaneet automaattisesti lakon aikana lähetettyjen laskujen eräpäivää siten, että asiakkailla on lakon päättymisestä lukien vähintään kaksi viikkoa aikaa maksaa lasku. Tältä ajalta ei peritä tältä ajalta viivästyskorkoja. 

Lakon jälkeen lähetetty kirjeliikenne kulkee nyt normaalisti, joten Telia on siirtynyt Sim-korttien toimituksissa 5.12. normaaliin kirjetoimitukseen. 

Telia Kaupat ja jälleenmyyjämme palvelevat kaikissa liittymä- ja laiteasioissa normaalisti.

Sähköiset laskut on toimitettu myös lakon aikana. Laskustaan epätietoiset asiakkaat voivat aina hakea laskun tiedot ja maksaa sen Minun Telia -sovelluksen kautta, kirjautumalla osoitteeseen www.telia.fi ja Yritysportaalista. Myös e-laskut ovat toimineet lakon aikana normaalisti. 

Jos käytössäsi on Telia Rahoituksen paperilasku, voit hoitaa laskut kätevästi myös Telia Pay -sovelluksen kautta. Maksuttomat sovellukset ovat saatavana älypuhelimien sovelluskaupoista.

Päivitetty 5.12.2019 klo 16.15

Medialle

Telian lehdistötiedotteet
sekä viestinnän yhteystiedot.

Siirry sivustolle