Helppi-palvelupisteet Telia Kaupoissa sulkeutuvat heinäkuussa

Helppi-palvelua saa jatkossa puhelimella etätukiohjelman tukemana ja lähitukikäynneillä asiakkaan luona  – palvelupisteet Telia Kaupoissa sulkeutuvat heinäkuussa.

Helppi on valtakunnallinen teknistä tukea ja asennuspalvelua tarjoava palvelu. Helppi auttaa kaikkeen tietotekniikkaan, liikkuvaan ja kiinteään laajakaistaan sekä kodin elektroniikkaan liittyvissä asennuksissa, käytössä ja ongelmatilanteissa. Palvelu on suunnattu kuluttaja- ja pienyritysasiakkaille.

Helppi auttaa esimerkiksi laitteiden käyttöönotossa, asentamisessa ja päivittämisessä. Jos tekniikka temppuilee, asia ratkeaa usein nopeasti soittamalla Helpin puhelintukeen. Kehittyvän etätukiohjelmiston avulla ratkomme ongelmat ja opastamme sinua kuin olisimme vieressäsi.

Helppi on toiminut tähän asti valikoiduissa Telia Kaupoissa, valtakunnallisesti lähitukikäynnein asiakkaan luo sekä puhelimitse. Helppi-pisteet ovat olleet reilun vuoden ajan auki vaihtelevasti poikkeustilasta johtuen. Kuluneen vuoden aikana palvelu on painottunut erityisesti etäkanaviin, minkä vuoksi Helpissäkin panostetaan jatkossa erityisesti etätukeen sekä luoksesi tilattavaan lähitukeen.

Helpin yhteystiedot: telia.fi/helppi