Takaisin

Telian asiakaspalvelu – miten voin olla avuksi?

3 min
Asiakastuki Asiakastuki

Meille on tärkeää, että voit käyttää palveluitamme vaivattomasti ja saat tarvittaessa apua mahdollisimman helposti.

Haluamme helpottaa arkeasi ja siksi olemme tuoneet avun lähelle – juuri sinne, missä milloinkin olet. Panostamme erityisesti digitaaliseen asiakaspalveluun. Niinpä apua on tarjolla yhden klikkauksen päässä vuorokauden ympäri.

Nettisivuiltamme apua moneen kysymykseen ja pulmaan

Usein kysyttyihin kysymyksiin olemme koonneet vastaukset asiakastuen ohjeisiimme. Niistä löydät ohjeet maksuajan hakemiseen, reitittimen käyttöönottamiseen ja moneen muuhun pulmaan.

Kirjautumalla Minun Teliaan voit selata ja maksaa laskuja, päivittää liittymiä ja käytössäsi olevia palveluita, seurata liittymän saldoa ja tehdä vikailmoituksia. Mikä parasta, löydät myös PUK-koodin suoraan liittymäsi tiedoista, joten PIN-koodin unohtuminen ei ole enää katastrofi.

Kirjauduttuasi Minun Teliaan tavoitat asiakaspalvelumme kätevästi chatin kautta vuorokauden ympäri.

Minun Telia -sovellus kulkee mukana kännykässäsi

Koska puhelin on usein mukanasi, suosittelemme lataamaan siihen Minun Telia -sovelluksen. Löydät sovelluksen puhelimesi sovelluskaupasta:

Sovellukseen on kerätty kaikki tärkeimmät linkit ja työkalut liittymiesi ja palveluidesi hallintaan. Laskun maksamiset, saldokertymät, liittymän päivitykset ja PUK-koodin tarkistamiset onnistuvat helposti niin ikään sovelluksen avulla. Lisäksi sovelluksen kautta saat tietoa parhaista tarjouksista, innostavista uutisista ja linkit laitteesi sovelluskaupasta löytyviin muihin hyödyllisiin sovelluksiin, kuten Telia TV, Telia Pay ja Turvapaketti.

Löydät tarvittaessa sivuiltamme myös käyttöohjeet Minun Telia -sovellukseen.

VAljastimme asiantuntijoidemme osaamisen avuksesi – telia Helppi auttaa

Jos ohjeiden seuraaminen tuntuu haastavalta, apuun tulee Telia Helppi. Tiedämme, että joskus laitteiden käytön tai käyttöönottamisen kanssa tulee eteen kuumottavia hetkiä, joten keräsimme asiantuntijamme koolle ja tarjoamme pientä maksua vastaan heidän osaamisensa avuksesi.

Helpin ansiosta saat avun ongelmaasi usein käden käänteessä. Helpin asiantuntijat ovat käytettävissä puhelimitse etäyhteyden välityksellä tai paikan päällä kotikäynnillä. Lisää tietoa ja yhteystiedot on koottu Helppi-sivustolle.

Mistä muualta tavoitat meidät?

Voit soittaa meille numeroon 0206 90400 (mpm/pvm) asiakaspalvelun aukioloaikoina. Häiriöasioissa voit myös varata soittoajan asiakaspalvelumme ajanvarauskalenterista. Vähemmän kiireellisissä asioissa voit jättää meille yhteystietosi yhteydenottolomakkeella, jolloin ilmoitamme sinulle tekstiviestillä tai sähköpostitse kun asiasi on hoidettu tai otamme tarvittaessa yhteyttä puhelimitse.

Telia Kaupoissa ympäri Suomen löytyy asiantuntevaa apua liittymä- ja laiteasioissa. Löydät lähimmän palvelupisteesi kauppahaulla.

Tavoitat meidät luonnollisesti myös Facebookista ja Twitteristä. Muista lisäksi Telia Yhteisö, jossa yhteisön jäsenet ja telialaiset ratkovat ongelmia – tarvittaessa sinunkin ongelmiasi.

Tarkista asiakaspalvelun yhteystiedot ja ajantasaiset palveluaikamme Yhteystiedot-sivulta.

Haluamme, että tunnet olosi asiakkaanamme onnelliseksi ja että ilahdut ollessasi tekemisissä kanssamme. Kerro, miten olemme onnistuneet siinä – ollaanhan yhteyksissä!

Lisää samasta aiheesta

Artikkelin aihealueet

b2c
Edellinen artikkeli
Mikä esports?
Esports on tietokonetta, mobiililaitetta tai pelikonsolia hyödyntävää kilpapelaamista.
Seuraava artikkeli
Uusi Telia Esports Series -e-urheilusarja alkaa keväällä
Telia kertoi tänään Assembly-digifestivaaleilla rakentavansa Suomeen uuden e-urheiluliigan. Telia ...