Takaisin

Telia avaa neljä uutta myymälää ympäri Suomea – myös puhelinpalvelun aukioloaikoja laajennettu

2 min
Hanna Aarnio palvelee asiakkaita Triplassa Telian myymälässä.

Telia avaa tänä vuonna neljä uutta myymälää, joista ensimmäinen aloittaa toimintansa Kotkan Pasaatissa. Kevään aikana avataan myymälät myös Ideaparkiin Lempäälään ja Zeppeliniin Kempeleeseen. Puhelinpalvelun aukioloaikoja on muutettu helmikuun alusta alkaen kattavammaksi, apua saa arkena pidempään sekä lauantaisin.
 
Telia panostaa asiakkaiden kohtaamiseen ja asiakaspalveluun merkittävästi, mikä tarkoittaa uusia myymälöitä ja laajempia palveluaikoja puhelinpalvelussa. Ensimmäisenä ovensa avaa uusi myymälä Kotkan Pasaatissa torstaina 22.2.2024. Lempäälään yhtiö rantautuu maaliskuussa ja Kempeleeseen huhtikuussa. Neljännen myymälän avaamisesta kerrotaan tarkemmin kevään aikana.
 
"Laajennamme myymäläverkostoamme, jotta voimme kohdata ja palvella nykyisiä sekä tulevia asiakkaitamme entistäkin paremmin. Vaikka verkkoasiointi on kasvanut, niin kasvokkain tapahtuvalle, ihmisten tuottamalle palvelulle on suuri tarve", Telian kuluttajamyynnin aluejohtaja Markus Mäkinen kertoo.

Telia Kauppojen ammattitaitoinen henkilökunta palvelee asiakkaita erityisesti liittymiin ja laitteisiin liittyvissä asioissa. Yhtiön kunnianhimoiset vastuullisuustavoitteet näkyvät myös myymälöissä.
 
"Olemme sitoutuneet merkittäviin toimenpiteisiin ilmastonmuutoksen hillitsemiseksi. Tarjoamme asiakkaille konkreettisia mahdollisuuksia tehdä vastuullisia valintoja, esimerkiksi kierrätyspuhelimet ovat loistava vaihtoehto. Kannustamme asiakkaita kierrättämään vanhat puhelimet myymälässämme, ja vaihtodiilissä annamme korvauksen niistä", Mäkinen lupaa.

Puhelinpalvelu asiakkaiden apuna myös lauantaisin

Helmikuun alussa Telia otti käyttöön merkittävän parannuksen myynti- ja asiakaspalvelussaan. Aiemmin puhelinpalvelu oli saavutettavissa maanantaista perjantaihin kello 9-17, mutta nyt aukioloajat ovat maanantaista perjantaihin kello 9-20 ja lauantaisin kello 10-16.
 
"Haluamme varmistaa, että asiakkaamme saavat apua valitsemassaan kanavassa silloin, kun se heille parhaiten sopii. Palvelemme asiakkaita monikanavaisesti ja joustavasti puhelimessa, myymälässä, sosiaalisessa mediassa, liikkuvissa pop up -myyntipisteissä, tapahtumissa sekä chatissa ympäri vuorokauden", Markus Mäkinen listaa.
 
Asiakaskokemuksen kehittymistä seurataan Telialla tarkasti. Jo pitkään kehitys on mennyt oikeaan suuntaan, ja varsinkin kuluneen vuoden aikana tulokset ovat parantuneet merkittävästi. Kuluttajamyynnin kasvua edistävä Mäkinen on tyytyväinen kehitykseen, mutta haluaa edelleen pyrkiä parempaan.
 
"Asiakkaiden kokemukseen vaikuttavat monet asiat, kuten tuotteiden ja palveluiden toimivuus, palvelun nopeus ja asiantuntevuus, hinnat tai päivittäiset onnistumiset asiakkaiden kohtaamisessa. Meillä on erittäin motivoitunut asiantuntijoiden joukko asiakkaidemme apuna. Teemme joka päivä parhaamme, jotta meillä asiointi on sujuvaa ja asiat saadaan kerralla kuntoon."

 

Telia Kauppojen sijainnit ja tiedot voit tarkistaa sivuiltamme. Kauppahaku

Teksti: Niko Norisalo

Kuva: Otto Uotila


 

 

 

 

Lisää samasta aiheesta

Artikkelin aihealueet

Medialle
Edellinen artikkeli
Telian 5G-verkolla on suomalaisaivot – ”Jokaisen kannattaisi olla kiinnostunut mobiiliverkon alkuperästä ja turvallisuudesta”
Telian maaliskuussa käynnistynyt ”Ainoa täysin suomalainen 5G-verkko” -mainoskampanja on herättänyt ...
Seuraava artikkeli
Rajusti kasvaviin digihuijauksiin löytyy lääkkeitä – viisi vinkkiä turvalliseen verkkoasiointiin
Finanssialan tuoreen arvion mukaan suomalaisilta huijattiin verkossa viime vuonna 44 miljonaa ...