Tästä ohjeesta löydät tietoa liittymän luovutuksesta.
Liittymän siirto yritykseltä toiselle tai työntekijälle
Omistussuhteen muutos tarkoittaa Telian puhelinliittymän siirtämistä:
- Yritykseltä työntekijälle (esim. työsuhteen päättyessä)
- Yritykseltä toiselle Telian asiakasyritykselle
Hyvä tietää
- Puhelinnumero ja SIM-kortti säilyvät samana
- Mobiilivarmenne säilyy, jos se on käytössä
- Saat markkinoiden kilpailukykyisimmän hinnan heti siirron yhteydessä – ei tarvetta etsiä parempaa tarjousta muualta
- Liittymä toimii normaalisti siirron aikana
- Uusi omistaja saa uuden sopimuksen ja voi valita uusimmat palvelut
- Lisäpalvelut eivät siirry automaattisesti
Hinnoittelu
Siirrosta peritään numeron vastaanottajalta hinnaston mukainen toimenpidemaksu (yritys tai kuluttaja).
Kuluttaja-asiakkaan ohjeet liittymän luovuttamiseksi yrityksille löydät täältä
Huomioitavaa
Liittymän omistussuhteenmuutoksessa ei luoda siirtokoodia, mikäli:
-
Liittymällä on omistussuhteenmuutoksen estäviä palveluita. Voit kuitenkin luovuttaa liittymän käyttäjälle, vaikka siirtokoodia ei luoda. Toimi portaalin ohjeiden mukaisesti. Käyttäjä saa SMS-viestillä ohjeen uuden sopimuksen luomiseen asiakaspalvelun kautta.
- Yrityksellä on A- tai M-tunnus