Osto- ja takuukuitti

Näin voit hankkia kadonneen takuukuitin.
Tämä ohje on yritysasiakkaille

Asiakkaana sinulla on velvollisuus säilyttää osto- ja takuukuitti huolellisesti. Laite- ja takuutiedot löytyvät lähetelistasta, joka toimitetaan sinulle laitetilauksen yhteydessä.

Hävinneitä kuitteja on mahdollista tiedustella joko Telia Kaupasta tai asiakaspalvelusta. Katso tarkemmat ohjeet alta.

Verkkokauppa

Verkkokaupasta tilattujen kertamaksullisten laitteiden takuu- ja ostokuitteja on mahdollista tiedustella asiakaspalvelusta.

Ota yhteyttä asiakaspalveluun

Palvelulaitteet

Palvelulaitetiedoista on mahdollista ottaa kuvakaappaus Telia Inmics-Nebulan sivuilta takuu- ja ostokuittikopioksi. Et kuitenkaan tarvitse kuittia toimittaaksesi laitteen huoltoon Telia Inmics-Nebulan sivujen kautta. Saat otettua kuvakaappauksen seuraavasti:

  1. Kirjaudu sisään Telia Inmics-Nebulan sivulle oikeasta yläkulmasta.
  2. Valitse Hallinta-osion alta Hallintarekisteri.
  3. Valitse haluamasi laite klikkaamalla sen IMEI/SRNO-koodia.
  4. Ota kuvakaappaus sivusta.

 

Telia Kaupasta ostetut laitteet

Telia Kaupasta ostettujen laitteiden osto- ja takuukuitti voi olla mahdollista saada kyseisestä kaupasta, josta olet tehnyt laiteostoksen. Kuittia varten sinun tulee tietää:

  • Mistä Telia Kaupasta laite on ostettu
  • Minä päivänä laite on ostettu

Tarkista Telia Kauppojen sijainnit

Vaihtoehtoisesti takuukuittia voi tiedustella asiakaspalvelusta.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu ja käyttötuki

Varaa soittoaika
Avaa chat


Telian asiakkaat ja ent. Telia Inmics-Nebulan PK-asiakkaat

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
(94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)


ent. Telia Inmics-Nebulan suuryritysasiakkaat

0600 16 171
Arkisin 9–15
(mpm/pvm)


Käyttötuki

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm (alv. 24 %))
Tutustu

Minun Telia Yrityksille

Kirjaudu
Rekisteröidy



Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja sekä tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia.


Asiointipalvelussa voit myös lähettää meille viestin tai vikailmoituksen, sekä keskustella chatissa asiantuntijamme kanssa arkisin klo 8–16.


Tutustu asiointipalveluun
 

Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

Yritysmyynti

 Varaa soittoaika
Jätä tarjouspyyntö


Paikalliset yritysmyyjät

Asiantunteva apu yrityksesi laitteiden ja palveluiden hankintaan.

Tutustu yritysmyyjiin


Yrityspisteet

Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat kätevästi karttanäkymässä.

Löydä lähin Telia Kaupan yrityspiste


PK-yritysten yritysmyynti

0200 20 300
Arkisin 8–16
(94 snt/puhelu + 54 snt/alkava min, alv 0 % +mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan