Lähdössä lomalle? Katso ohje Poissaolo- ja lomatiedotteen tekemiseen. Katso ohje
Varastettu palvelulaite
Jos palvelulaitteesi on varastettu, olet velvollinen tekemään siitä rikosilmoituksen poliisille ja toimittamaan siitä kopion Telia Inmics-Nebulalle. Tiedon varkaustapauksesta voit toimittaa sähköpostitse osoitteeseen tdi.asiakaspalvelu@inmicsnebula.fi. Tämän jälkeen voit anoa uutta palvelulaitetta jäljellä olevan sopimuskauden ajaksi.
Mikäli kadonnutta tai varastettua laitetta ei ole vakuutettu, laitteesta kirjataan lunastuslasku ja sopimus katkaistaan. Vakuutuksen ehdot löydät täältä.
Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä
Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja
Yrityspalvelut
Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
Työsuhdeliittymä
Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.
Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti
Ilman kirjautumista
Voit myös lähettää viestin yleisellä lomakkeella, jolloin otamme sinuun yhteyttä tarvittaessa.
Lähetä viesti lomakkeella
Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia.