Luo tunnukset Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun ja saat kahvin ja suklaapatukan R-kioskilta. Rekisteröidy ja lunasta Ärräkoodi! Rekisteröidy
Mobiililaitteiden vikatilanteet ja huolto
Mikäli puhelimesi tai tablettisi palvelulaitesopimukseen kuuluu huoltopalvelu, kartoitamme huoltotarpeen, lähetämme laitteen huoltoon ja toimitamme lainalaitteen käyttöösi huollon ajaksi. Laitevalmistajan takuun ulkopuoliset huoltotyöt laskutetaan erikseen.
Palvelulaitteen huoltopalvelu on pääsääntöisesti voimassa sopimuskauden ajan, lukuunottamatta iPhone- ja iPad-laitteita, joiden takuu on voimassa 12 kuukautta. Voit tilata huollon palvelulaitteelle kirjautumalla Telia Inmics-Nebulan sivuille. Olemme yhteydessä huoltoon liittyvissä asioissa laitteen käyttäjään.
Muut mobiililaitteet voit rekisteröidä huoltopalveluun online-portaalimme kautta tai viemällä laitteen lähimpään Telia Kauppan.
Puhelinten ja tablettien vakuutus korvaa vakuutusehtojen mukaisesti takuun ulkopuolisia vikoja, jolloin maksat vain omavastuun.
- Varmuuskopioi laitteesi kaikki tiedot laitteen valmistajan ohjeiden mukaisesti, jotta sovelluksesi ja tärkeät tietosi pysyvät tallessa
- Ota laitteestasi Find my iPhone -ominaisuus tai muut vastaavat anti-theft-ominaisuudet pois päältä
- Poista SIM-korttisi laitteestasi huollon ajaksi, jos haluat käyttää sitä jossakin toisessa laitteessa
- Kirjaudu sisään Telia Inmics-Nebulan sivulla oikeasta yläkulmasta.
- Valitse Hallinta-osion alta Hallintarekisteri
- Valitse haluamasi laite klikkaamalla sen IMEI/SRNO-koodia
- Valitse laitteen nimen alta Tilaa huolto
- Täytä lomake huollon tilaamiseksi ja valitse Vahvista huoltopyyntö
Huom! Lainalaite on samalla käyttöjärjestelmällä toimiva laite, jonka malli, väri tai muistikoko ei välttämättä vastaa täysin omaa laitettasi.
- Rekisteröi huoltotyö online-portaalimme kautta syöttämällä hakukenttään laitteesi IMEI-koodi
- Näet laitteesi tiedot ja voit lisätä liiteeksi laitteesi takuukuitin, jos takuu on vielä voimassa
- Siirry eteenpäin valitsemalla Vian kuvaus
- Täytä tiedot laitteen viasta ja täytä tarvittavat lisätiedot huoltoliikkeelle
- Valitse toimistustapa (toimitamme laitteen takaisin valitsemallasi toimitustavalla)
- Pakkaa laitteesi huolellisesti ja toimita laite lähimpään postiisi tai Telia Kauppaan
- Seuraa toimittamasi laitteen huollon etenemistä asiakasportaalistamme
Huom! Voit myös viedä laitteesi suoraan Telia Kauppaan tai Telia Kauppa Miniin, jossa huoltotyö rekisteröidään ja laitteesi lähetetään huoltoon.
Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä
Soita asiakaspalveluun
PK-yritykset
Palvelemme numerossa sekä Telian että Telia Inmics-Nebulan asiakkaita.
(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)
Suuryritykset
Palvelemme numerossa Telian suuryritysasiakkaita.
(mpm/pvm)
Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.
Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja
Yrityspalvelut
Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
Työsuhdeliittymä
Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.
Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti
Ilman kirjautumista
Voit myös lähettää viestin yleisellä lomakkeella, jolloin otamme sinuun yhteyttä tarvittaessa.
Lähetä viesti lomakkeella
Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää