Luo tunnukset Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun ja saat kahvin ja suklaapatukan R-kioskilta. Rekisteröidy ja lunasta Ärräkoodi! Rekisteröidy

Mobiililaitteiden vikatilanteet ja huolto

Tämä ohje on yritysasiakkaille. Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje.

Mikäli puhelimesi tai tablettisi palvelulaitesopimukseen kuuluu huoltopalvelu, kartoitamme huoltotarpeen, lähetämme laitteen huoltoon ja toimitamme lainalaitteen käyttöösi huollon ajaksi. Laitevalmistajan takuun ulkopuoliset huoltotyöt laskutetaan erikseen.

Palvelulaitteen huoltopalvelu on pääsääntöisesti voimassa sopimuskauden ajan, lukuunottamatta iPhone- ja iPad-laitteita, joiden takuu on voimassa 12 kuukautta. Voit tilata huollon palvelulaitteelle kirjautumalla Telia Inmics-Nebulan sivuille. Olemme yhteydessä huoltoon liittyvissä asioissa laitteen käyttäjään.

Muut mobiililaitteet voit rekisteröidä huoltopalveluun online-portaalimme kautta tai viemällä laitteen lähimpään Telia Kauppan.

Puhelinten ja tablettien vakuutus korvaa vakuutusehtojen mukaisesti takuun ulkopuolisia vikoja, jolloin maksat vain omavastuun.

Ennen kuin toimitat laitteen huoltoon
  1. Varmuuskopioi laitteesi kaikki tiedot laitteen valmistajan ohjeiden mukaisesti, jotta sovelluksesi ja tärkeät tietosi pysyvät tallessa
  2. Ota laitteestasi Find my iPhone -ominaisuus tai muut vastaavat anti-theft-ominaisuudet pois päältä
  3. Poista SIM-korttisi laitteestasi huollon ajaksi, jos haluat käyttää sitä jossakin toisessa laitteessa
Näin tilaat huollon palvelulaitteelle
  1. Kirjaudu sisään Telia Inmics-Nebulan sivulla oikeasta yläkulmasta.
  2. Valitse Hallinta-osion alta Hallintarekisteri
  3. Valitse haluamasi laite klikkaamalla sen IMEI/SRNO-koodia
  4. Valitse laitteen nimen alta Tilaa huolto
  5. Täytä lomake huollon tilaamiseksi ja valitse Vahvista huoltopyyntö

Huom! Lainalaite on samalla käyttöjärjestelmällä toimiva laite, jonka malli, väri tai muistikoko ei välttämättä vastaa täysin omaa laitettasi.

Näin tilaat huollon muille mobiililaitteille
  1. Rekisteröi huoltotyö online-portaalimme kautta syöttämällä hakukenttään laitteesi IMEI-koodi
  2. Näet laitteesi tiedot ja voit lisätä liiteeksi laitteesi takuukuitin, jos takuu on vielä voimassa
  3. Siirry eteenpäin valitsemalla Vian kuvaus
  4. Täytä tiedot laitteen viasta ja täytä tarvittavat lisätiedot huoltoliikkeelle
  5. Valitse toimistustapa (toimitamme laitteen takaisin valitsemallasi toimitustavalla)
  6. Pakkaa laitteesi huolellisesti ja toimita laite lähimpään postiisi tai Telia Kauppaan
  7. Seuraa toimittamasi laitteen huollon etenemistä asiakasportaalistamme

Huom! Voit myös viedä laitteesi suoraan Telia Kauppaan tai Telia Kauppa Miniin, jossa huoltotyö rekisteröidään ja laitteesi lähetetään huoltoon.

Telia Käyttötuki apunasi
Jos tarvitset apua käyttöön ja asennukseen liittyvissä asioissa, soita Telia Käyttötukeen. Palvelemme sinua arkisin klo 8–20 ja arkilauantaisin klo 9–16.30. Voit myös varata asennusajan haluamallesi ajankohdalle.
0600 15 500
2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm (alv. 24 %)
Lue lisää Telia Käyttötuesta
Lisää samasta aiheesta

Palvelulaitteen vakuutus

Varastettu palvelulaite

Kierrätyslaitteen takuu

Osto- ja takuukuitti

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Soita asiakaspalveluun

Varaa soittoaika


PK-yritykset

Palvelemme numerossa sekä Telian että Telia Inmics-Nebulan asiakkaita.

 020 355 800

(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)


Suuryritykset

Palvelemme numerossa Telian suuryritysasiakkaita.

 020 693 693

(mpm/pvm)

 

Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.

Arkisin 8–16 | Vikailmoitukset 24/7
 

Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja

Yrityspalvelut

Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
 

Kirjaudu ja hallinnoi


Työsuhdeliittymä

Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.

Kirjaudu ja hallinnoi


Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle

24/7
 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti

 

Ilman kirjautumista

Voit myös lähettää viestin yleisellä lomakkeella, jolloin otamme sinuun yhteyttä tarvittaessa.
Lähetä viesti lomakkeella


Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan