Lähdössä lomalle? Katso ohje loma- ja poissaolotiedotteen tekemiseen. Katso ohje
Palvelulaitteen vakuutus
Vakuutus kattaa laitteiden fyysiset vahingot tai menetyksen, jotka johtuvat äkillisestä tai odottamattomasta tapahtumasta, mikäli sen ajankohta, paikka ja tapahtumat voidaan määrittää. Tarkistathan, että laitteellesi on valittu ostohetkellä vakuutussopimus.
Vakuutus astuu voimaan laitteiden toimituspäivästä lähtien tai viimeistään ajankohtana, jona vastuu laitteista on siirtynyt vakuutuksenottajalle. Vakuutuksen voimassaolo päättyy palvelulaitesopimuksessa mainitun sopimusajan päättyessä.
Tilaa huolto vahingoittuneelle laitteellesi: mobiililaitteellesi tai tietokoneellesi. Maksat vain omavastuun.
Vakutuuksen omavastuu määritellään laitteesi hankintahinnan mukaan.
- Jos laitteesi arvo on alle 200 euroa, on omavastuu 20 euroa.
- Jos laitteen arvo on tasan 200 ja alle 500 euroa, on omavastuu 50 euroa.
- Jos laitteen arvo on tasan tai yli 500 euroa ja alle 2000 euroa, on omavastuu 100 euroa.
- Jos laitteen arvo on yli 2000 euroa, on omavastuu 300 euroa.
Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä
Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja
Yrityspalvelut
Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
Työsuhdeliittymä
Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.
Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti
Ilman kirjautumista
Voit myös lähettää viestin yleisellä lomakkeella, jolloin otamme sinuun yhteyttä tarvittaessa.
Lähetä viesti lomakkeella
Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia.