Telia ja Secapp yhteistyöhön – kotimainen ja turvallinen ratkaisu kriittiseen viestintään

Telia ja Secapp ovat tehneet jälleenmyyntisopimuksen, joka vastaa asiakkaiden kriittisen viestinnän tarpeisiin. Suomalainen Secapp on SaaS-palvelu varautumiseen ja nopeaa reagointia vaativiin tilanteisiin. Yhteistyö vahvistaa Telian 4G- ja 5G-verkon palveluita.

Secapp on suunnattu huoltovarmuustoimijoille, turvallisuusorganisaatioille ja prosessiteollisuudelle. Palvelu on suunniteltu vastaamaan erilaisiin asiakastarpeisiin, jotka liittyvät varautumiseen, nopeaan reagointiin ja ympärivuorokautiseen toimintakyvyn säilymiseen. 

”Secapp on monipuolinen sovellus, joka säästää aikaa, rahaa ja vähentää manuaalista työtä samalla parantaen henkilöstön turvallisuutta. Se mahdollistaa nopean tilannekuvan muodostamisen ja tarjoaa välineet viestiä reaaliaikaisesti, riippumatta ajasta ja paikasta. Secapp turvaa ihmisiä ja toimintaympäristöä niin päivittäisissä rutiineissa kuin myös haastavissa poikkeustilanteissa”, kertoo Telian Senior Business Manager Mika Myllymäki.
 
Tämä uusi palvelu toimii Telian verkossa 4G- tai 5G-teknologian avulla. Kriittinen dataliikenne on loogisesti eristetty muusta verkosta ja vain palveluun liitetyt laitteet pääsevät verkkoon. Laitteiden liikenne on ohjattu suoraan Secappin palvelimille. Ruuhkatilanteessa virtuaalisen verkon suorituskyky on varmistettu omalla kaistalla. Palvelu on käytössä kaikkialla Suomessa Telian 4G- ja 5G-verkkojen alueella.
 
"Olemme iloisia voidessamme tarjota kotimaisen ratkaisun, joka on suunniteltu vastaamaan asiakkaidemme kriittisen viestinnän tarpeisiin. Palvelun hankkiminen on tehty asiakkaalle helpoksi – se tilataan Telialta SaaS-palveluna, jonka Secapp toimittaa", kertoo Myllymäki. 

Secapp on tyytyväinen yhteistyösopimukseen Telian kanssa.

”Yhteistyö Telian kanssa avaa mahdollisuuden tavoittaa ja auttaa entistä useampia asiakasorganisaatioita, ja tuo samalla uusia palveluita osaksi Secappin kriittisen viestinnän kokonaisuutta. Kriittisten hälytysten perillemeno häiriötilanteissa voidaan varmistaa entistä paremmin Telian privaattiverkon avulla. Olemme ylpeitä voidessamme yhdessä edesauttaa asiakkaiden varautumista, turvallisuutta ja viestintäratkaisuja.”, sanoo Secappin toimitusjohtaja Kari Aho.

Haluatko kuulla lisää? Jätä meille yhteydenottopyyntö.

 

Mikä on Secapp?

Suomalainen Secapp on ammattikäyttöön kehitetty kriittisen viestinnän ja hälyttämisen SaaS-palvelu päivittäiseen viestintään ja rutiinitöihin sekä häiriö- ja kriisiviestintään poikkeustilanteissa.  

Secappilla voi lähettää massaviestejä, hälyttää yksilöitä ja ryhmiä sekä jakaa reaaliaikaista tilannekuvaa. Se toimii kaikilla mobiililaitteilla, ei vaadi uusia laitehankintoja ja on integroitavissa osaksi olemassa olevia privaattiverkkoja sekä muita järjestelmiä ja laitteita.

Kenelle Secapp on suunnattu?

Secapp on suunnattu huoltovarmuustoimijoille, turvallisuusorganisaatioille ja prosessiteollisuudelle. 

Mitä hyötyä Secappista on?

Secapp säästää aikaa, rahaa ja manuaalista työtä, parantaa henkilöstön turvallisuutta, mahdollistaa nopean tilannekuvan ja reaaliaikaisen viestinnän sidosryhmille ajasta ja paikasta riippumatta. Se myös tukee tilanteiden koordinointia, analysointia, oppimista ja harjoittelua. Secapp pitää ihmiset ja toimintaympäristön turvassa niin arjen tehtävissä kuin haastavissa poikkeustilanteissa.

Miten Secapp toimii?

Hälytyksen sattuessa Secapp herättää huomion kaikilla laitteilla silloin kun tarvitaan nopeaa reagointia. Toimintavarma ja nopea viestintä tavoittaa oikeat henkilöt ja helpottaa tilannejohtamista. Sovelluksen kriittinen dataliikenne on loogisesti eristetty muusta verkosta ja vain palveluun liitetyt laitteet pääsevät verkkoon. Laitteiden liikenne on ohjattu suoraan Secappin palvelimille. Ruuhkatilanteessa virtuaalisen verkon suorituskyky on varmistettu omalla kaistalla. Uusi palvelu on käytössä kaikkialla Suomessa Telian 4G- ja 5G -verkkojen alueella.

Medialle

Telian lehdistötiedotteet
sekä viestinnän yhteystiedot.

Siirry sivustolle